• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

leuke gadgets

Hier is het topic niet voor, maar ik ben toch wel nieuwsgierig.
Deze tel kan je alleen kopen met abonnement en als je er niet tevreden mee bent wat doe je er dan mee?? Het zijn contracten van 2 jaar. Twee jaar in de kast leggen!

En dat HTC TYT 2 ding dan. Ziet er ook niet uit als een bejaardentoestel waarmee je alleen kunt bellen. Die heeft niet teveel opties?

Persoonlijk geloof ik dat je niet het toestel hebt gehad en dat je stinkend jaloers bent omdat nu aan dat HTC ding vastzit voor een paar jaar, maar correct me if I'am wrong .:001:
 
Ik heb hier liggen de

Iphone (vrouw)
Htc Touch Diamond (vrouw)
Htc Touch Pro (ik)
Htc Tytn II (ik)

We wissellen onderling vaak kwa foon. Maar dat is ook makkelijk als je vrouwtje bij een foonshop werkt ;) wij hebben beide een Vodafone abo en geen t-mobi troep.

Ik moet eerlijk zeggen dat elk toestel zo zijn eigen voors en na's heeft.

Maar het blijven allemaal GADGETS!!
 
Ik heb een HTC Touch Pro.

Ik ga het denk ik op marktplaats verkopen.
Want dat ding is voor mij echt te traag.

Als die verkocht is, wil ik deze:

Sony Ericsson C905 Cybershot
se_c905_exclusive_pic.jpg



Nieuwprijs HTC Touch Pro is € 571,00 (Typhone.nl).
En nieuwprijs SE C905 is € 497,00.

Beide telefoons worden op Marktplaats tegen +/- € 350 aangeboden.
Hoef ik niks bij te betalen, misschien krijg ik zelfs nog een beetje geld terug :)
 
Toevallig vandaag dit in de winkel zien liggen.
Ik zit thuis wel es te mixen met Virtual DJ maar met muis en keyboard is dat niet zo handig. Dit is het goedkoopste modelletje maar je kan er zo duur en zot in gaan als je wil.
Er zijn misschien wel andere merken die beter zijn, als je er meer thuis in bent als ik laat gerust weten, maar niet meer dan 90 euro want dat is de prijs van dit gadget ;)

DJ Control MP3
thumb


Hmm vraagje voor iemand die er iets van kent, kun je met dat ding eigenlijk horen wat je aan het uitsteken bent voor je de mix erin gooit? ;)
Of moet je daarvoor die andere versie nemen, de MK2 met ingebouwde geluidskaart.
 
Laatst bewerkt:
ik zelf heb dezelfde versie vond hem voor mijzelf eigenlijk te beperkt en ben uiteindelijke voor deze gegaan
thumb
dat is de rmx digital versie met virtual dj 5.1 pro en die is officeel gekocht die mp3 heb ik zelfs nog compleet je mag hem hebben voor 40 euro inclusief de pro versie maar meot er wel bij zeggen je kan de mix horen dat is gewoon waar het werkt ook perfect maar ik draai ook op personeels feest en huwelijken en soms ook discotheken dan neem ik laptop mee plus extra cd speler en ga dan lekker te keer heb zelf ook een pro audio set en wil gewoon alles in een keer goed doen. Maar voor thuis te mixen en wat op feestjes en je weet nog niet of je het gewoon lekker thuis blijft doen dan is het zeker een leuke gadget om te kijken wat ie doet
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan