Hallo ^^
Mijn naam is Anton
19 Jarige student uit Roosendal
Ik studeer informatica op HBO niveau op Avans Hogeschool in Breda.
Daarnaast ben ik werkzaam bij Paradigit filiaal Roosendaal, waar ik het erg naar mijn zin heb!
In mijn vrije tijd ben ik veel met computers bezig, maar ik drink ook graag een biertje met maten van me Zaterdag ben ik eigenlijk ook standaard geld aan het verbrassen dus
Reden van mijn registratie is omdat ik na vele jaren eindelijk een goeie computer heb en de plannen zijn ook om hem te gaan waterkoelen, welliswaar zal dit waarschijnlijk pas medio 2010 gebeuren, maar je kan je maar niet goed genoeg erop voorbereiden
Ik ben ook erg actief op HWI, onder dezelfde nickname
Nu mijn systeem
Core i7 920 D0 (stock speed)
Corsair Dominator 1833Mhz 6GB
MSI Eclipse SLI
Prolimatech Megahalems
EVGA GTX275 FTW
Be Quiet Dark power pro 850W
Samsung F1 1TB
LG Flatron W2442PA BF (24" Full HD )
Logitech G35
Logitech G5 v2
Logtech G15 v2
Logitech Z-Cinema
Behuizing moet nog komen maar dit gaat een corsair obsidian 800d worden !
Hierin komen de xigmatek ventilatoren te hangen (zwart met oranje + witte leds)
Voor het waterkoel thema zal dus ook zwart met oranje worden hiervoor ga ik zwarte fittingen gebruiken met doorzichtige slangen warin dan oranje vloeistof zit en de slangen krijgen allemaal zwarte anti knik veer. maar dit is nog erg ver vooruit gelopen op de feiten.
De behuizing + fans ga ik hier bestellen, alleen zou ik graag van freddy willen weten wanneer hij deze waanzinnige kast in voorraad heeft, mocht het namelijk zo zijn dat een andere shop hem eerder heeft dan gaat mijn keuze daar toch snel naar toe omdat ik mijn hardware zo snel mogelijk in een kast wil hebben
Verder ga ik mijn oude systeem ombouwen tot home server, maar daar moet ik eerst nog een P180, P182 of P183 voor op de kop zien te tikken
Dit was het dan
Groentjes,
LeMoN
Mijn naam is Anton
19 Jarige student uit Roosendal
Ik studeer informatica op HBO niveau op Avans Hogeschool in Breda.
Daarnaast ben ik werkzaam bij Paradigit filiaal Roosendaal, waar ik het erg naar mijn zin heb!
In mijn vrije tijd ben ik veel met computers bezig, maar ik drink ook graag een biertje met maten van me Zaterdag ben ik eigenlijk ook standaard geld aan het verbrassen dus
Reden van mijn registratie is omdat ik na vele jaren eindelijk een goeie computer heb en de plannen zijn ook om hem te gaan waterkoelen, welliswaar zal dit waarschijnlijk pas medio 2010 gebeuren, maar je kan je maar niet goed genoeg erop voorbereiden
Ik ben ook erg actief op HWI, onder dezelfde nickname
Nu mijn systeem
Core i7 920 D0 (stock speed)
Corsair Dominator 1833Mhz 6GB
MSI Eclipse SLI
Prolimatech Megahalems
EVGA GTX275 FTW
Be Quiet Dark power pro 850W
Samsung F1 1TB
LG Flatron W2442PA BF (24" Full HD )
Logitech G35
Logitech G5 v2
Logtech G15 v2
Logitech Z-Cinema
Behuizing moet nog komen maar dit gaat een corsair obsidian 800d worden !
Hierin komen de xigmatek ventilatoren te hangen (zwart met oranje + witte leds)
Voor het waterkoel thema zal dus ook zwart met oranje worden hiervoor ga ik zwarte fittingen gebruiken met doorzichtige slangen warin dan oranje vloeistof zit en de slangen krijgen allemaal zwarte anti knik veer. maar dit is nog erg ver vooruit gelopen op de feiten.
De behuizing + fans ga ik hier bestellen, alleen zou ik graag van freddy willen weten wanneer hij deze waanzinnige kast in voorraad heeft, mocht het namelijk zo zijn dat een andere shop hem eerder heeft dan gaat mijn keuze daar toch snel naar toe omdat ik mijn hardware zo snel mogelijk in een kast wil hebben
Verder ga ik mijn oude systeem ombouwen tot home server, maar daar moet ik eerst nog een P180, P182 of P183 voor op de kop zien te tikken
Dit was het dan
Groentjes,
LeMoN