• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[1993] Blood in Blood out aka Bound by Honor. VATOS LOCOS!!! :)

Freddy

Administrator
Forumleiding
Iemand deze oudje gezien?

Had ik erg lang geleden gezien, kan me nog goed herinneren dat ik het echt een super goede film vond!
Even zoeken naar een HD versie of normale, heb ik nog niet op mijn schijf (A).
Wil het wel nog een keer zien.



Hier de trailer:

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=WrGS36r75XM]YouTube - Blood In Blood Out Trailer[/ame]



Verhaal:
Based on the true life experiences of poet Jimmy Santiago Baca, the film focuses on half-brothers Paco and Cruz, and their bi-racial cousin Miklo. It opens in 1972, as the three are members of an East L.A. gang known as the "Vatos Locos", and the story focuses on how a violent crime and the influence of narcotics alter their lives. Miklo is incarcerated and sent to San Quentin, where he makes a "home" for himself. Cruz becomes an exceptional artist, but a heroin addiction overcomes him with tragic results. Paco becomes a cop and an enemy to his "carnal", Miklo.


IMDB:
Bound by Honor (1993)
 
Ik heb die film gelijk gekocht toen ik hem bij de media markt tegenkwam. kon hem niet laten liggen. Weet niet of ze een hd versie hebben.
wel van american me maar dat is hddvd,geen bleuray.
 
leuke film, heb hem wel 10x gezien. ik ben zelf ook wel een beetje gangster:p

lol, vroeger deden wij ook alleen het bovenste knoopje van de blouse dicht en paraderen we door de straat met gekruisde vingers :p
 
VatosLocos_lrg.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan