Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet teveel over mijzelf; sinds kort klant bij highflow, en bij deze het resultaat van mijn laatste bouwsel. De kunst was om een 480 radiator netjes IN een case te krijgen. Foto's op chronologische volgorde
Ik zit nog op een eerste generatie Conroe een E6700 Engineering Sample. @ 3500 & 1,4875vcore
Deze worden een stuk warmer dan de huidige generatie 45nm cpu's, dus het is een beetje lastig vergelijken met resultaten van anderen. Maar ik ben er in ieder geval op voorruit gegaan.
nu met water
idle: core#0 - 39C | core#1 - 41C
load: core#0 - 48C | core#1 - 51C
heb het idee dat er nog wat luchtbellen in mn radiator zitten, af en toe kantel ik de kast en schud ik een beetje, dan komen er nog miniscule luchtbelletjes uit en hoor ik ze geluid maken in de EK Supreme :O
Die sleuven ben ik best lang mee bezig geweest, heb dit in een CNC machine uitgefreesd. Met de hand ditzelfde resultaat is bijna onmogelijk. Watersnijden of laseren is ook nog een optie maar dat is héél duur.
Bij je het in een freesmachine doet is het goed vastzetten het grootste probleem, daar zit het meeste tijd in. Ben ongeveer 6 uur bezig geweest samen met een vriend van wie de machine is / op zijn werk heeft.
Baloo, hoe bedoel je precies? De kast is een Lian Li A70B, kost rond de €150-160.
Maar die sleuven etc zitten er nog niet in, je moet wel het een en ander aanpassen om die radiator erin te krijgen.
Al vindt ik het jammer dat het I/O paneel niet meer past en ten tweede dat de rad zover naar voren komt. Op deze manier kan je aan de voorzijde weinig meer met de bovenste trays. Ik heb hetzelfde gehad/gedaan en achteraf zou ik het toch wel anders hebben gedaan. Met de nieuwe kast (in aanbouw) gaat het ook anders. Maar zoals ik al zei. De gaten zijn super.
Baloo.be; Er zitten 4 fans op de radiator, op sommige pics zitten er maar 2 op, maar dat was om te testen. In totaal 10 x 120mm fans in het systeem.
ShaquilleMoreno Ik heb bewust de radiator zo ver naar voren geplaatst, op de pics die ik al had gepost zie je dat niet, maar in het volgende plaatje wel. Ik heb namelijk een extra 120mm exhaust fan helemaal bovenachterin, achter de radiator geplaatst. Dit past echt net aan.