Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank je Freddy (Akuma2000:razz.
Was ik al bang voor, kon het ook nergens vinden nl.
Heb jij toevallig nog gebruikte Koolance INS-FM17 liggen ofzo voor een gereduceerde prijs? Wilde namelijk sowieso een tempsensor hebben maar daarnaast ook mijn flowrate weten, en tja dat hoef ik maar 1 keer teweten ofzo, lol. Dus als die Koolance INS-FM17 een ingebouwde had, had ik ales in 1 klap voor elkaar.
Heb geen radiator in mijn setup aangezien ik 2x een FZE in serie heb.
Wil graag de temp weten nadat de coolant naar de cpu gaat. De tempsensor van de FZE's zitten op het koelblock aan de buitenkant geplakt, dus hij meet niet de echte coolant temp, maar van het block.
Wil dus kijken of er een verschil is tussen de buitenkant van het block en de actuele coolant temp. Daarnaast wil kijken wat de uitgaande temp is vanaf de cpu, om te kijken hoeveel graden het water dus stijgt.
Nu wil ik dus ook de flowrate weten, maar om nu 30euro uit te geven, voor wat ik misschien maar even gebruik vind ik misschien wat overdreven:doubt:
Iemand anders misschien nog een gebruikte Koolance INS-FM17 over?:080: