Ik was al even bezig met het optisch aanpassen van mijn pc, vandaag maar eens wat foto's gemaakt van het werk. Ik wil het eigenlijk geen mod noemen, omdat het zaag en breekwerk erg meevalt. Ingetogen modden zou je het kunnen noemen
[Voor-informatie]
Hardware (korte samenvatting):
*CM Centurion5 II
*OCZ ModXstream Pro modulaire voeding
*Asrock 870 Extreme3
*Phenom X4 965 BE (OC @ 3.8ghz)
*MSI 5770 Hawk
*Spinpoint HDD + Force GT SSD
Deze fans heb ik er bij ipv de originele (2x Aerocool Shark White LED 140mm / 1x Aerocool Shark Black 140mm)
Dit bakbeest (rechts) is een Arctic Freezer13, die mooi in het witte thema past.
Deze fancontroller heb ik ook nog, geen idee of hij blijft...misschien wel te ruil voor iets simpelers in 1 bay en zonder touchscreen.
[Doel]
Vooral alles strak en kabels net weggewerkt. Niet eenvoudig in een toch compacte ATX kast. De buitenkant blijft zwart..maar vandaag heb ik de binnenkant gespoten. De verlichting wordt all white!
[Aanpassingen 08-10-2011]
Zo stond hij er vanmorgen bij:
Leeg gehaald:
Naar de garage voor het afplakken (excuus voor de sluikreclame):
Dit was na 3-4 lagen witte verf...zoek de verschillen ja :105:
Detail:
En weer opbouwen:
Tevreden? Nee niet echt. De originele kleur is heel licht metaal. Mijn nieuwe kleur was spierwit..maar droogde iets donkerder op. In het echt is het verschil wel te zien hoor, maar indrukwekkend is anders....
[Binnenkort]
Binnenkant ga ik denk ik maar mat-zwart spuiten...
Er zijn ook al 2 bestellingen gereed, naar Highflow en CoolerMaster, voor de volgende zaken:
*Centurion Sidepanel met window
*Aerocool Shark white LED 120mm (maximale maat die achterin de case past)
*Premium white sleeved 8-6 pins kabel (voor naar GPU)
*Premium white sleeved 8-8 pins kabel (voor naar CPU)
*Premium white sleeved frontpanel controls
*Premium white sleeve 3mm (paar meter, zelf ook een stukje doen)
*High powered dual white LED (kan rechtsteeks op mobo)
Tips zijn natuurlijk welkom!
[Voor-informatie]
Hardware (korte samenvatting):
*CM Centurion5 II
*OCZ ModXstream Pro modulaire voeding
*Asrock 870 Extreme3
*Phenom X4 965 BE (OC @ 3.8ghz)
*MSI 5770 Hawk
*Spinpoint HDD + Force GT SSD
Deze fans heb ik er bij ipv de originele (2x Aerocool Shark White LED 140mm / 1x Aerocool Shark Black 140mm)
Dit bakbeest (rechts) is een Arctic Freezer13, die mooi in het witte thema past.
Deze fancontroller heb ik ook nog, geen idee of hij blijft...misschien wel te ruil voor iets simpelers in 1 bay en zonder touchscreen.
[Doel]
Vooral alles strak en kabels net weggewerkt. Niet eenvoudig in een toch compacte ATX kast. De buitenkant blijft zwart..maar vandaag heb ik de binnenkant gespoten. De verlichting wordt all white!
[Aanpassingen 08-10-2011]
Zo stond hij er vanmorgen bij:
Leeg gehaald:
Naar de garage voor het afplakken (excuus voor de sluikreclame):
Dit was na 3-4 lagen witte verf...zoek de verschillen ja :105:
Detail:
En weer opbouwen:
Tevreden? Nee niet echt. De originele kleur is heel licht metaal. Mijn nieuwe kleur was spierwit..maar droogde iets donkerder op. In het echt is het verschil wel te zien hoor, maar indrukwekkend is anders....
[Binnenkort]
Binnenkant ga ik denk ik maar mat-zwart spuiten...
Er zijn ook al 2 bestellingen gereed, naar Highflow en CoolerMaster, voor de volgende zaken:
*Centurion Sidepanel met window
*Aerocool Shark white LED 120mm (maximale maat die achterin de case past)
*Premium white sleeved 8-6 pins kabel (voor naar GPU)
*Premium white sleeved 8-8 pins kabel (voor naar CPU)
*Premium white sleeved frontpanel controls
*Premium white sleeve 3mm (paar meter, zelf ook een stukje doen)
*High powered dual white LED (kan rechtsteeks op mobo)
Tips zijn natuurlijk welkom!