• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

K.3nny's Modservice.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals ook al aangegeven in mijn build log, ik heb er genoeg van. Door al het wachten heb ik geen zin meer om verder te gaan.

Dus zoals in de PM aangegeven.. stuur ALLES maar terug. Kast afmaken hoef je niet meer.
 
ok ;) dan staat alsnog woensdag alles voor de deur.

jammer dat mensen het niet snappen dat werk voor hobby gaat, kheb nu ongv 3 dagen ziek thuis gezeten wegens alle drukte van me werk enzo, overspannen heet zoiets, ik ga nu maar voor 3dagen p week werken dus heb meer tijd voor de mensen om me heen (normaal had ik dat dus aleen zondags, ik ga er wel op loon achteruit dus zal minder kunnen kopen voor me eigen etc, ik ga het vooral rustiger aan doen.
 
Aangezien je niet verder hoeft te gaan aan WWWicked, wat ik HEEL erg jammer vind btw!, kan je verder aan de mijne denk ik....
3maanden, and counting....
 
klopt, zoals ik aangaf, is bij jouw aleen het spuitwerk wat me belemmerd vanwege het slechte weer, zoals je weet woon ik maar in een klein flatje, dus zoals aangegeven mag ik zondag(morgen) bij me schoonouders de garage gebruiken.
 
Nou, maak hem dan maar af (behalve de windows dan) en stuur hem dinsdag dan op.
Maar als ik hem woensdag niet binnen heb of een briefje gehad heb dat ik niet thuis was.. dan word ik echt kwaad.
 
Ik wil niet heel lullig doen en hoop natuurlijk dat je het gewoon krijgt, maar ik las toevallig op Nu.nl dat er te weinig personeel was en dat sommige post gewoon soms een dag te lang blijft liggen.
( hoop niet dat dit bij jou gebeurd ;) )
 
Is niet lullig hoor Stijn, maar gaat er gewoon om dat ik het een beetje behoorlijk zat ben dat de levertermijn elke keer vooruit geschoven wordt.
 
Hej,

Ik zit te denken, heb je nog een gaatje in je drukke schema? Het gaat om een paar gaten en fanholes die gemaakt moeten worden.

Tijd zat, want hij hoeft pas in April mee naar de Party 9!
 
Ik zal vast wel reacties over me heen krijgen nu.

Wat is het lol van casemodding als mensen dit gaat uitbesteden? gaat er toch om dat je zelf lekker aan het knutselen gaat?
Heb net deze lijntje gelezen als ik proef hier en daar frustraties om projecten die blijven liggen vanwege tijds druk (logies lijkt me).
Iniatief is leuk maar casemodding lijkt mij meer om lekker zelf te knutselen en proberen en oefenen..

GSUS
 
Ja klopt, dat vind ik ook leuk, en het meeste werk aan de case doe ik zelf. Alleen fanholes maken enzo kan ik niet, en ik ben gewoon bang dat ik het verpruts. dit moet namelijk een mooie case worden, dus dit soort dingen besteed ik liever uit;)
 
Waarom zou ik zelf iets doen waarvan ik weet dat het gaat mislukken?
Besteed het dan liever uit.

Als ik even puur naar mezelf kijk, ik heb continue trillende handen.. een decoupeerzaag bedienen is dus bij mij niet te doen. Zelfde geldt voor het bedienen van een dremel, kleine stukjes lukt nog wel maar een window of een complete behuizing in tweeën zagen / dremelen lukt mij niet.

En geschikt gereedschap heb ik hier ook niet. Wil ik het zelf gaan doen, dan ben ik meer kwijt aan gereedschap dan dat het kost om het uit te besteden aan Kenny.

Ieder zijn ding he ;).
 
Waarom zou ik zelf iets doen waarvan ik weet dat het gaat mislukken?
Besteed het dan liever uit.

Als ik even puur naar mezelf kijk, ik heb continue trillende handen.. een decoupeerzaag bedienen is dus bij mij niet te doen. Zelfde geldt voor het bedienen van een dremel, kleine stukjes lukt nog wel maar een window of een complete behuizing in tweeën zagen / dremelen lukt mij niet.

En geschikt gereedschap heb ik hier ook niet. Wil ik het zelf gaan doen, dan ben ik meer kwijt aan gereedschap dan dat het kost om het uit te besteden aan Kenny.

Ieder zijn ding he ;).

Ik snap dat als je iets niet goed kan dat je het niet 123 doet. maar als je het nooit probeerd komt er nooit van.

Casemodding is ook een hobbie, bij deze hobbie hoort gereedschap erbij (je bouwt iets), ik zie het gereed schap dus als onderdeel van je hobbie (wat ook geld kost).

PS. ik neem mijn reactie als algemeen, als je last hebt van wat jij noemd trillende handen dan heb je een lichamelijke belemmering dan is hulp dus makkelijk.
 
Ik snap dat als je iets niet goed kan dat je het niet 123 doet. maar als je het nooit probeerd komt er nooit van.
Genoeg geprobeerd, maar derhalve "geslaagd" dat het zonder foto de container ingegaan is ;).

Maar ik snap je punt, liever zou ik het zelf doen.. maar is gewoonweg niet mogelijk.
 
trillende handen zijn bij mij ook een groot probleem.

daarom ben ik er over na aan het denken om een window bij kenny te laten maken, als hij nog plek/tijd heeft...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, k.3nny. Felicitaties 1
k.3nny k.3nny's LuxuryWater Coolermaster case. Gallery & Build Logs 50
sir serial Gefeliciteerd K.3nny!! Felicitaties 26
k.3nny K.3nny's Parvum Aurora case Gallery & Build Logs 76
k.3nny K.3nny's Topnotch Phantom 820. Gallery & Build Logs 94
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
M Gefeliciteerd k.3nny Felicitaties 18
k.3nny k.3nny's Dreamhack lanbak! Gallery & Build Logs 11
k.3nny k.3nny's AcidBench. Gallery & Build Logs 103
Fall3n Happy Bday K.3nny Felicitaties 25
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
k.3nny k.3nny GoldFenix. Gallery & Build Logs 40
k.3nny k.3nny StreetFighter! Overige Builds 12
k.3nny k.3nny DuaLLPhantoM. Gallery & Build Logs 537
k.3nny [TKA]Alles van k.3nny wegens actieve stop. Verkocht 33
k.3nny [VERKOCHT] K.3nny's T1R COMPLEET! Verkocht 6
k.3nny k.3nny CleaN-TJ07 *build for WWW.HARD.FM Gallery & Build Logs 32
k.3nny k.3nny - StN Campzone 10dagen caseBuild Gallery & Build Logs 77
k.3nny k.3nny Campzone build Gallery & Build Logs 12
k.3nny k.3nny Tec700DD Gallery & Build Logs 136
k.3nny k.3nny Computerhoek rebuild. Overige Builds 17
k.3nny K.3nny's LiLi t1R Gallery & Build Logs 46
Fedmas K.3nny's Website Algemene Discussies 0
k.3nny k.3nny & iRis Car project: Honda Civic Overige Builds 581
k.3nny k.3nny B&W airbuild. Gallery & Build Logs 85
k.3nny k.3nny StaRQube Gallery & Build Logs 68
k.3nny k.3nny RV1000 Gallery & Build Logs 311
k.3nny k.3nny RchromeLi Gallery & Build Logs 119
k.3nny k.3nny Jaguar-pearl P180mini Gallery & Build Logs 97
k.3nny k.3nny A-Qube. WINTERBUILD! Gallery & Build Logs 137

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan