• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

K.3nny's Modservice.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een airbrusher gevonden!

Hij kwam bij ons op de zaak een "oefenmoterkap" halen, zo aan de praat geraakt naar wat heen en weer "gechat" kan ik bij hem maandag terecht met me RV1000.

als de kwaliteit OK tot PREFECT is dan heb ik er een handlanger bij!\

Some previous works.

460637719_5_O2SU.jpg


558909694_5_21OP.jpg


598673630_5_99u4.jpg


Dit is een zeer kleine greep aan de collectie, maar de details die hij kan waarmaken! wow, just wow!
 
Hoi kenny,

ik was geïnteresseerd om mijn zijpaneel te modden, ik zou er graag een tekening laten uit snijden, waardoor het iets minder saai is dan een normale window..


wat is de opzet?

een groot vierhoekig gat (A4) met met dan het hoofd van Baloo uitgesneden en de tekst van Baloo onderaan.

Untitled.bmp


Zwart is window doorzichtig,
Wit is stukjes metaal wat ik op de Window plak..

Kan jij dit, heb jij voorbeelden van hoe goed jij dit kan uitsnijden?
woon je dicht bij Oirschot?

pm me maar als je dat liever wenst.
 
ik kan dat er wel uit dremelen indd :)

wat voor zijpaneel gaat het om?

Onder mijn naam staat locatie ;)
 
Aluminium van een lian li 8N

Anders neem ik hem mee naar Campzone, met een envelopje met geld, zodat jij hem kan modden en terugsturen.. :)
 
Ik vooral maar Greedseed(belg) voor de geintreseerde.

Hij is nog niet echt bekent maar hopelijk kan hij een steentje bijdragen, als zn mond niet groter is als de handjes waar hij mee werk, maar dat zien we dan wel.

Eventjes verduidelijken als ik zo vrij mag zijn.Het originele idee,komt van YS en Greedseed (Freddy heeft mij gevraagd of dit ook op HF gepost mag worden en ik heb toegezegd en vind het geen probleem ) het is ergens jammer dat je dit niet vermeld Kenny .

Hij is nog niet echt bekent maar hopelijk kan hij een steentje bijdragen, als zn mond niet groter is als de handjes waar hij mee werk, maar dat zien we dan wel.

Zoals je ook aan zijn buidllog kan zien is Greedseed zekers niet slecht .

Voor de rest wens ik jou/Jullie veel succes
 
Laatst bewerkt:
Eventjes verduidelijken als ik zo vrij mag zijn.Het originele idee,komt van YS en Greedseed (Freddy heeft mij gevraagd of dit ook op HF gepost mag worden) vind het ergens jammer dat je dit niet vermeld Kenny .



Zoals je ook aan zijn buidllog kan zien is Greedseed zekers niet slecht .

Voor de rest wens ik jou/Jullie veel succes

bedankt voor de backup hier :) heb dit all niet vermeld om enige mizerie te vermeiden maar dit is wel waar. het was toen voorgesteld aan kenny en IK heb toen een originele post gemaakt op YS
Yoursystem Forum • Toon onderwerp - Case modding service
en dan heeft kenny het hier gepost

kenny waarom antwoord je niet op men PM's ? :028:

stn ik dacht dat het dom was om te downraten ?
 
Eventjes verduidelijken als ik zo vrij mag zijn.Het originele idee,komt van YS en Greedseed (Freddy heeft mij gevraagd of dit ook op HF gepost mag worden en ik heb toegezegd en vind het geen probleem ) het is ergens jammer dat je dit niet vermeld Kenny .



Zoals je ook aan zijn buidllog kan zien is Greedseed zekers niet slecht .

Voor de rest wens ik jou/Jullie veel succes

HEt originele id kwam nogsteeds van de FORUM gebruikers die mij hierin aanspoorden, omdat YS.be toen de eerste stap had gezet heb ik gezecht IK doe mee. :066:

En srry hoor maar wat heeft greed voor ervaring? waar zijn al zijn mods? komop :wehe cry baby. en dan nog die slechte lazercut job, zoals quadcore eerder zij , IK FIETS NOG RECHTER ALS IK DRONKEN BEN! met me vijltjes kom ik nog verder AJUu é!

bedankt voor de backup hier :) heb dit all niet vermeld om enige mizerie te vermeiden maar dit is wel waar. het was toen voorgesteld aan kenny en IK heb toen een originele post gemaakt op YS
Yoursystem Forum • Toon onderwerp - Case modding service
en dan heeft kenny het hier gepost

kenny waarom antwoord je niet op men PM's ? :028:

stn ik dacht dat het dom was om te downraten ?

Ik heb hier niks zomaar geplaats, pas NA een bevestiging van YS.be en HF.nl (via pm)

Ik kijk de kat uit de boon jongen, ik volg je op 4 forums, :055: :066:
 
Zover ik kan vertellen is een dual thermaltake case + window + tjo7 en een 800D project aan de gang laten we de rest maar niet noemen!

Jammer dat het nu opeens zo moet lopen, want IK promoot me eigen als modder voor andere mensen, komop greed doe dat ook dan, en stop met uitlokken, laat zien dat je om je hobby geef.

Hier heb ik al een aardig centje mee kunnen verdienen, ow btw met centje bedoel ik echt een centje want ik vraag zowat NIKS!
 
Jammer dat het nu opeens zo moet lopen, want IK promoot me eigen als modder voor andere mensen, komop greed doe dat ook dan, en stop met uitlokken, laat zien dat je om je hobby geef.

daarom dat ik me een nieuw youtube heb gemaakt
YouTube - Kanaal van greedseed101
ben net bezig met nog 2 filmpjes er op aan het zetten en ik vond het gewoon spijtig dat je me zo ergens achter in een 2de post hebt bij geduwd terwijl het idee nog altijd van mij en YS kwam

en ik heb je in de post op YS als gelijk persoon behandeld en gelijk gesteld en ik vond dat je dat hier ook een beetje kon doen
je kon mss bij gezet hebben zoals je nu doet hij heeft nog niet veel ervaring maar dan niet zo op de achtergrond geduwd

je zal wel zien
;) my time will come
 
Greentje, De leden hier @ HF kwamen met de suggestie aan K.3nny dat hij een service kon opzetten, wegens zijn skills. Hij heeft MEERDERE casemods zeer succesvol afgerond. Dat hebben we nog niet gezien van jou. En nu niet zo zeuren, laat zien wat je kunt =]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Gefeliciteerd, k.3nny. Felicitaties 1
k.3nny k.3nny's LuxuryWater Coolermaster case. Gallery & Build Logs 50
sir serial Gefeliciteerd K.3nny!! Felicitaties 26
k.3nny K.3nny's Parvum Aurora case Gallery & Build Logs 76
k.3nny K.3nny's Topnotch Phantom 820. Gallery & Build Logs 94
k.3nny K.3nny's "Classy" LianLi Pc-7HX Casemod Gallery & Build Logs 148
k.3nny DangerDen R-Atx fully watercooled By k.3nny Gallery & Build Logs 116
M Gefeliciteerd k.3nny Felicitaties 18
k.3nny k.3nny's Dreamhack lanbak! Gallery & Build Logs 11
k.3nny k.3nny's AcidBench. Gallery & Build Logs 103
Fall3n Happy Bday K.3nny Felicitaties 25
I Iris stelt der eigen voor :D!(vriendin van k.3nny) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 24
k.3nny k.3nny GoldFenix. Gallery & Build Logs 40
k.3nny k.3nny StreetFighter! Overige Builds 12
k.3nny k.3nny DuaLLPhantoM. Gallery & Build Logs 537
k.3nny [TKA]Alles van k.3nny wegens actieve stop. Verkocht 33
k.3nny [VERKOCHT] K.3nny's T1R COMPLEET! Verkocht 6
k.3nny k.3nny CleaN-TJ07 *build for WWW.HARD.FM Gallery & Build Logs 32
k.3nny k.3nny - StN Campzone 10dagen caseBuild Gallery & Build Logs 77
k.3nny k.3nny Campzone build Gallery & Build Logs 12
k.3nny k.3nny Tec700DD Gallery & Build Logs 136
k.3nny k.3nny Computerhoek rebuild. Overige Builds 17
k.3nny K.3nny's LiLi t1R Gallery & Build Logs 46
Fedmas K.3nny's Website Algemene Discussies 0
k.3nny k.3nny & iRis Car project: Honda Civic Overige Builds 581
k.3nny k.3nny B&W airbuild. Gallery & Build Logs 85
k.3nny k.3nny StaRQube Gallery & Build Logs 68
k.3nny k.3nny RV1000 Gallery & Build Logs 311
k.3nny k.3nny RchromeLi Gallery & Build Logs 119
k.3nny k.3nny Jaguar-pearl P180mini Gallery & Build Logs 97
k.3nny k.3nny A-Qube. WINTERBUILD! Gallery & Build Logs 137

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan