• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Jean Paul's Return

Le Update 4



Vandaag weer een update niet mega veel maar het is progress .
Tevens als iemand beetje rond neust ziet die een sneak peak ergens anders staan :)

Vandaag aan de slag gegaan met de voedings kabel voor fans + pomp. wilde eerste zoals we altijd doen een fancontroller er in mieteren . Maar aangezien de Corsair fans zo stil zijn op 12v is dit echt niet nodig en besparen we ons lekker geld.




en het eind resultaat






Toen de upgrade binnengekregen van het geheugen , namelijk een heus setje Corsair dominators 2133 mhz 16 GB







tot Le volgiende !

Ps : tevens een hoop meuk de verkoop in ! , check het eens uit zou ik zeggen !:)

 
Laatst bewerkt:
Le update 5



Zo naar lang zoeken W.T.F gaande was met mijn pc want niks wilde opeens meer.
Kwam ik er achter waarom mijn SLI setup zich zelf rebootte zodra er load op kwam te staan.
Er bleek dus dat er iets mis was met de 2x 6pin pci-e , mijn eigen dommen fout maar goed dat krijg je als je soms in 1x een geheel een psu sleeved.

Zoals hier boven al vermeldt de HD7950 is er uit gegaan en er is 2x een GTX 660 twinfrozer in de plaats gekomen.


Le Fotojoes :









volgende update komt een update dat ik denk dat we er bijna zijn !:)

tot le volgiende kier !


 
Laatst bewerkt:
Vandaag eindelijk alles geinstalleerd en eens kijken hoe SLI draaide , en ik mag mah zeggen .
Sommige games ontiegelijke lekker en sommige games nog steeds goed maar echt stukken minder . Laten we hopen dat dit nog beter word !:)

Ook even 3dmark vantage gedraait met cpu @ 4.4GHz en de gtx 660's op stock speed.




tot de volgende
 
Le Laatste Updiet !



Zoow alles gecablemanged ! , wat een kut karwei haha.
Verder draait het systeem erg nice en is echt een beest.
Komt nog zowiezo een hardware update en dat is een Ivy-E processor .
Verder zit ik een beetje met de gpu's in mijn maag ze zijn erg snel in SLI samen goed voor 1960 cuda cores met 2GB GDDR5 @ 1920x1080 single monitor dat is allemaal meer dan zat dat klopt , alleen de looks bevallen me niet helemaal .
Ik zou bijvoorbeeld liever 1 single gtx 780 of 680 zien of whatever dan ook . of 2 oem koelers in sli .
Maar goed misschien dat dit nog aangepast word of dat ik heel misschien de covers zwart maak ? Maar dan zou ik graag de lettertjes er afwillen dat alles kaal is zeg maar. Iemand enig idee hoe ?

Le pics !














Drie plaatjes opmaat laten maken voor de HDD cage te coveren ,en de achter kant af te schermen .



Reservoirtje beetje geschuurd



gesleeved meuk






de achter kant hoe alle cables zitten weg gewerkt






Zo dat was hem tot de volgende !

 
Laatst bewerkt:
Le updiet !



Zoo de laatste update komt er dan alweer aan .
Vandaag de gpu's opnieuw gepasted , en de covers aan gepakt en in mijn mening 100% beter zo .
Ik vind altijd de Twinfrozer's editions leuk omdat ze stil zijn maar de kleur en de letters zijn om te janken .
Dus dat is aangepast , en dan ook maar direct de 2x 6-pin pci-e opnieuw gedaan zodat de rechter zij paneel er wat makkelijkere op gaat.


Le pictures :



Ook een andere sli bridge geregeld en deze mooi mee gespoten



Ook de leds afgesleeved en netjes weg gewerkt




De nieuwe pci-e 's kabels





Totaal overzichtje



Ledjes dan maar aan ?







Dat was hem dan , graag hoor ik wat jullie er van vonden !:)

LE LATHEEUR !:)


 
Laatst bewerkt:
Le update

Zo ! eindelijk een gpu waar ik tevreden over ben !. Namelijk de 2x GTX 660 er uit en daar voor in de plaats een Single HD7970 .
Waarom ? Omdat die sli scaling van de gtx 660 sli belachelijk slecht was ! teminste bij mij werkte het voor geen meter.
Dus toen moest de HD7970 uiteraard ook gewaterkoeld worden want anders is het weer meh...
Ik ga me waffel houden en jullie een reeks plaatjes voorschotelen !:)

Verder wil ik Freddy bedanken voor de leuke korting !:)

Sponsord by :




Het pakje van highflow :



Met daar in :

- twee flesjes blood red vloeistof van EK
- aantal fittingen
- Feser black tubing
- Ek multilink blockje voor op het 7970 waterblokje


een radiator van Vannos over genomen alleen had deze helaas wat lakschade ( was me ook vertelt ) Maar dat kan bij mij natuurlijk niet dus opschuren die handel en netjes opnieuw zwart maken !:)





Eenmaal terug uit de spuiterij






Ook de plexi plaaten die gemaakt waren om de achterkant af te schermen + de sata kabels netjes te laten uit komen en de coverage van de HDD cage, opnieuw gedaan alleen dit keer in zwart vond het toch wat te veel rood op een plek .



Toen kwam de gpu binnen een heuse HIS 7970 3GB ICEQX2 een reffernce hd7970 alleen met 2x 8pin en een redelijke oc er op !:)




Helaas wel een blauwe pcb , maar dat lossen we op met een backplate !



Bij de gpu hoort natuurlijk ook 2x 8pin netjes gesleeved !:)





Het waterblockjes arriveerde vandaag + single slot bracket + backplate .





Toen had ik vandaag nog alleen tijd over voor de gpu even te doen dus dat maar direct gedaan !

Le naked pcb :





Le transformed ! :





Zo , dat was hem dan voor vandaag .Volgende update zal wat later komen aangezien wij thuis bezig zijn met het openen van een Tweede zaak !:) Wat veel tijd in beslag neemt .

Le Later Le foks !


 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan