JeanPaul Bros Family 13 juli 2011 #21 k.3nny zei: waar heb je die dimastech vandaan? freddy heeft hm niet meer Klik om te vergroten... Dat klopt indd , freddy had maar 1tje op voorraad toen ik hem kocht echter toen ik hem kocht was die ook uit het assortiment
k.3nny zei: waar heb je die dimastech vandaan? freddy heeft hm niet meer Klik om te vergroten... Dat klopt indd , freddy had maar 1tje op voorraad toen ik hem kocht echter toen ik hem kocht was die ook uit het assortiment
JeanPaul Bros Family 15 juli 2011 #22 Updaaate Zoals belooft , Ik had jullie een Reeks pics belooft zodra mijn order was binnen gekomen van bij HF . En dat is ook allemaal netjes gebeurt (thx voor weer ontiegelijk snel zijn freddy !) Ook zit al het nieuwe meuk gemonteerd al .: Idan stealth clamps , Li lian pootjes , 2 pci-e brackets , en het aller belangrijkste de zwarte connectors voor onze goede vriend rodney Genoeg geluld picture time ! En de Laatste dan , een shot van hoe mijn ''ruk bunker '' er uit ziet Dat was hem dan ! , de pc is nu eigenlijk helemaal af . Op wat leds naar wat ook nog zal komen . Laat maar graag weten wat je er van vind ! tot de volgende ! Laatst bewerkt: 15 juli 2011
Updaaate Zoals belooft , Ik had jullie een Reeks pics belooft zodra mijn order was binnen gekomen van bij HF . En dat is ook allemaal netjes gebeurt (thx voor weer ontiegelijk snel zijn freddy !) Ook zit al het nieuwe meuk gemonteerd al .: Idan stealth clamps , Li lian pootjes , 2 pci-e brackets , en het aller belangrijkste de zwarte connectors voor onze goede vriend rodney Genoeg geluld picture time ! En de Laatste dan , een shot van hoe mijn ''ruk bunker '' er uit ziet Dat was hem dan ! , de pc is nu eigenlijk helemaal af . Op wat leds naar wat ook nog zal komen . Laat maar graag weten wat je er van vind ! tot de volgende !
k.3nny Oldscool. 15 juli 2011 #23 Kben gewoon verliefd :O ik heb ffreddy maar ff gemaild ! zon ding in het carbon en oranje woot, *dreamaway/drool
Kben gewoon verliefd :O ik heb ffreddy maar ff gemaild ! zon ding in het carbon en oranje woot, *dreamaway/drool
gunnie_nl New member 15 juli 2011 #25 strak heur. maare is er nu niks anders voor dat 2 bit sli/cf brugje?
JeanPaul Bros Family 15 juli 2011 #26 gunnie_nl zei: strak heur. maare is er nu niks anders voor dat 2 bit sli/cf brugje? Klik om te vergroten... Geen idee ? , ik denk niet dat er een CF brug bestaat die zo kort is van slot 1 naar slot 2 , een oplossing is wel misschien sleeve
gunnie_nl zei: strak heur. maare is er nu niks anders voor dat 2 bit sli/cf brugje? Klik om te vergroten... Geen idee ? , ik denk niet dat er een CF brug bestaat die zo kort is van slot 1 naar slot 2 , een oplossing is wel misschien sleeve
gunnie_nl New member 15 juli 2011 #28 JeanPaul zei: Geen idee ? , ik denk niet dat er een CF brug bestaat die zo kort is van slot 1 naar slot 2 , een oplossing is wel misschien sleeve Klik om te vergroten... apart dat daar nog niks voor is. misschien zwart spritsen?
JeanPaul zei: Geen idee ? , ik denk niet dat er een CF brug bestaat die zo kort is van slot 1 naar slot 2 , een oplossing is wel misschien sleeve Klik om te vergroten... apart dat daar nog niks voor is. misschien zwart spritsen?
JeanPaul Bros Family 1 augustus 2011 #30 Final Update laatste update voor deze build mensen Paar dagen terug ledjes ontvangen van onze oom Freddy. Deze uiteraard verwerkt in de build , genoeg geluld hier zijn de pics : Tevens ook gaatjes geboord in de EK FC6870 blocks om die te voorzien van licht . Toen met modelbouw lijm (citadel ) de ledjes vast gezet . Leds on : Dat was hem dan weer ! , ik zie jullie allemaal bij de TJ07 build
Final Update laatste update voor deze build mensen Paar dagen terug ledjes ontvangen van onze oom Freddy. Deze uiteraard verwerkt in de build , genoeg geluld hier zijn de pics : Tevens ook gaatjes geboord in de EK FC6870 blocks om die te voorzien van licht . Toen met modelbouw lijm (citadel ) de ledjes vast gezet . Leds on : Dat was hem dan weer ! , ik zie jullie allemaal bij de TJ07 build
Skydrone New member 2 september 2011 #33 Wat een plaatje! Vind de locatie van het reservoir en het reservoir zelf echt prachtig.