k.3nny Oldscool. 14 september 2012 #1 Geachte Ik zoek een degelijke laptop voor dagelijkse dingen, HF,facebook, overige forums. Ook hdmi aansluiting ivm TV voor films en series staat van het beestje moet ook goed zijn, geen krassen op scherm etc, buitenkant boeit me niet! verdwijnt toch onder de bank na het werk
Geachte Ik zoek een degelijke laptop voor dagelijkse dingen, HF,facebook, overige forums. Ook hdmi aansluiting ivm TV voor films en series staat van het beestje moet ook goed zijn, geen krassen op scherm etc, buitenkant boeit me niet! verdwijnt toch onder de bank na het werk
Luculenus New member 14 september 2012 #2 Ik heb nog een BTO met HD6990M. Niet precies wat jij zoekt maar misschien wel interessant. Prijs kan ik verlagen naar 850 eu. Marktplaats.nl > Bto 17cl37, ssd, hd6990M, Intel I7 quad core, Windows 8 - Computers en Software - Laptops en Notebooks
Ik heb nog een BTO met HD6990M. Niet precies wat jij zoekt maar misschien wel interessant. Prijs kan ik verlagen naar 850 eu. Marktplaats.nl > Bto 17cl37, ssd, hd6990M, Intel I7 quad core, Windows 8 - Computers en Software - Laptops en Notebooks
k.3nny Oldscool. 14 september 2012 #3 Topic titel lezen svp Toch bedankt voor je aanbod ik zal me eigen even aanvullen waarom: We hebben namelijk al een high-end 17inch laptop, maar dat ding is gewoonweg tezwaar voor bankhangsessies
Topic titel lezen svp Toch bedankt voor je aanbod ik zal me eigen even aanvullen waarom: We hebben namelijk al een high-end 17inch laptop, maar dat ding is gewoonweg tezwaar voor bankhangsessies