• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Imperial at-at

Asphiax

New member
IMPERIAL AT-AT - Teaser III

logo-at-at.jpg

Hallo allemaal, hier is een teaser voor mijn nwe build die op TP10 live gaat over 5 dagen!

Met de Modyssey die geplaagd wordt door bad-luck (of is het de geest van HAL?) met logistieke problemen en mooi lasersnij werk dat in stukken arriveerd, en de grootste lan party van de BENELUX TP10 die 10 minuten van mijn huis gehouden wordt, besloot ik een snelle nwe build te doen. Ik kon niet met lege handen daar aankomen !

De Star Wars films behoren tot mijn all-time favorite films en de IMPERIAL AT-AT is altijd een van mijn meest favoriete modellen geweest uit de gehele serie! Ik had al een tijdje met het idee zitten spelen om deze build te doen maar na navraag op de SCIFI OCD group om te kijken of iemand een 2010 HASBRO IMPERIAL AT-AT had die ik kon kopen was mijn enige optie er een te importeren uit de US via Ebay of Amazon wat IDIOOT duur was!

Totdat ongeveer 6 weken geleden ik een telefoontje kreeg die mijn hele universum veranderde! Ik kon een AT-AT kopen voor ongeveer de prijs van een Coolermaster Cosmos II, ongeveer de helft van wat ik er eerst voor moest betalen. Een Zotac mini-itx was snel gescored en de build kon beginnen !

Dus wat hebben we nu ?

Een IMPERIAL AT-AT, i7 2600k, Zotac Z68 Wifi-a, CPU GPU, Mosfet and NB/SB Waterblocks Crucial SSD, 2 x 240 Radiator en een XSPC Pump. Ongeveer 250 buildpics, 30 minuten onge editte video van de build en nog een hele lijst aan kleine dingen die ik nog moet doen voor het einde van de week!

Klinkt goed? Wacht maar tot je hem ziet !

Helaas kan ik nu geen meerdere details geven of laten zien tot Vrijdag 6 april om ongeveer 20.00 maar ik zal elke dag een nieuwe teaser pciture los laten!

Tot dan!
Grt

ASPHIAX
 
Laatst bewerkt:
Lektesten zijn net gedaan en hij staat rustig een paar rondes Prime95 te draaien nu.
Nu nog wat lasers inbouwen en wat gaatjes pluggen met styrene en dan is ie zo goed als klaar voor TP!
 
Holy crap, er is er nog 1???
LOL, net ff wezen kijken, lucht gekoeld zo te zien, de mijne is watergekoeld
Vraag me alleen af waar ie zijn kabels gaat laten, dat was bij mij de grootste uitdaging !

ik wilde kostte wat kost het uiterlijk heel laten en heb echt moeten truuken om het voor elkaar te krijgen
 
Daar zijn er al 2?
hmm, dan ga ik mss mijn build er ook pluggen, zou wel grappig zijn
heb er een op een evga vid voorbij zien komen van pdxlan geloof ik

maja, zolang ik maar de eerste watergekoelde heb vind ik het best !
Enorm veel plezier gehad om hem te bouwen iig en daar gaat het om toch !
 
Ben benieuwd Asphiax lijk me echt wel leuk om daar een mini pc van te maken. Maar ga je de radiators in bouwen? Want zo heel veel plaats heb je niet echt lijkt me toch.
 
Ben benieuwd Asphiax lijk me echt wel leuk om daar een mini pc van te maken. Maar ga je de radiators in bouwen? Want zo heel veel plaats heb je niet echt lijkt me toch.

Nee, sterker nog, met alle hw is de bovenkant echt vol. Hij staat op een base.

Alsof we broertjes zijn, de zaken wat jij mooi en leuk vind komen nogal overeen met de mijne.
En dat met een gedeelde naam ook nog.
LOL!
 
Grote uitdaging sinds gisteravond! Het moederboard heeft kortsluiting door wat coolant die in een connector was blijven zitten!!!

Heb een vervanging kunnen vinden maar die is 100KM verderop. Roadtrip dus vandaag ! Ik hoop zo dat alleen het mobo een probleem heeft. Gistermidag zat ik ruim in de tijd, nu is het weer dikke stress !!!

Anyway, hier is de teaser voor vandaag !

Had wat hulp bij de bedrading van de AT-AT !
dsc076116.jpg

Nog 3 dagen !
 
Hmm, dan ook de PSU, fancontroller, 2x 240 rad en flowmeter erin plaatsen, de atx connector, de pci-e kabels, de molex en sata pwr cables ook door de benen ... Vind ik een HEEL goed idee ! :eusa_silenced:
 
Terug
Bovenaan