• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HWBOT Heaven Scores

1488 niet echt veel, maar toch me eerst bekertje op hwbot :)

30b370o.jpg
 
HWBot zei:
#gpu-z in screenshot, dropdown must be visible if you run in SLI so all videocards are identified.

Zo zijn de algemene regels, Chiller heeft me zelfs een keer aangeklaagd op HWBot omdat ik naast de toen (enkele) HD5850 nog een HD5450 draai voor de extra bureaubladen, wat dus duidelijk werd uit de dropdown.
En hij vond dat als CFX ingevoerd moest worden :sarc: Dat is voor mij dus ook de laatste keer geweest dat ik de dropdown laat zien.
 
Het enige wat ik mis is een full-hd bench. 1920x1080. Meeste van ons die snelle PC's hebben en goede monitor spelen toch niet op mindere resoluties ?

Hetgeen ook uitmaakt dat de bench die wordt uitgevoerd niet erg realistish is. Wil die triple 5800's wel eens zien op 1920x1080.
 
Anders moeten we een 2de score bijhouden voor de mensen die 1920x1080 draaien?
Let dan wel op dat je het duidelijk laat zien dat de settings juist zijn met de screenshot.
Laten we afspreken:
-dx op 11
-shaders op high
-tesselation op normal
-anisotropy op 4 ?
-AA op x8 ?

Dan pas ik de start post aan zodat er 2 scores op kunnen.

Gelieve dan feedback te geven welke settings we gaan draaien.
 
Score3slistock.png


Zo ff met oude install eens een benchmark gedaan op stock settings

3x 470GTX @ Stock 2223.43

newscore3slistock.png


Update met drivers juist enz ... en lichte CPU O.C

3x 470GTX @ Stock 2335.06

HOppa !
 
Laatst bewerkt:
Vraag me al sinds dat de 3de 5870 erin zit waarom ik steeds lockups heb terwijl de oc niet zo hoog is en vroeger de 1080/1300 heb gehaald :087:
Plotseling schoot me te binnen om maar eens beter te gaan kijken in gpu-z met heaven opstarten, 5 seconden te laten lopen en dan weer uitzetten

Blijkt dus dat afterburner geen support bied voor de V2 pbc en de stock volt op 1.21 volt blijft :011:

In afterburner dus de kaarten geunlinked en de 2 xfx`jes een tikje hoger en de V2 op een laag pitje en komt er zonder problemen mee door :075:
Kleine update op m`n score, morgen kijken of die asus doctor dinges wel volt control doet om de kaarten weer naar de 1080 en hopelijk hoger te pushen ;)

2r77dw2.jpg


http://www.hwbot.org/community/subm...set_dx11_3x_radeon_hd_5870_2540.77_dx11_marks
en een beker als eerste tripple 5870 :D
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan