• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

HWbot Prime

Pharlap

New member
Tja, ik probeer weer mensen actief te krijgen en HWbot Prime is simpel om te draaien.

En HWbot Prime is weer iets nieuw(er dan Pi, Super Pi 1m, 32m)

Pharlap

New member
Draai er zelf eens een, als er een schaap over de ....

Edit: Nog even een test run @air met mijn 'nieuwe' setje: Asus P5E en Q8300

Laatst bewerkt:

dopestuff

Moderator
Forumleiding
Ik heb hem geprobeerd, maar hij geeft en niet het goeie aantal mhz van de cpu aan en ook nog eens niet de goeie hoeveelheid geheugen?

Pharlap

New member
Hummm ik dacht dat dit een andere pc was, je had het eerst over een 4770K en dit is een 3770k.

Ik zal eens kijken wat er bij andere 3770k's te 'zien' is.

Edit: denk dat het een 3770k bug is... Intel Core i7 3770K at 6516MHz en er staat bij HWbot Prime 3718 ;)

Sw333t

I Love my NUC
Vooruit dan maar: wwwicked`s HWBOT Prime score: 3403.1 pps with a Pentium G3220
13,1 GTPP goes to..... HighFlow.eu OC Team

Het kon nog iets meer, maar had pas op het laatst door dat die software zelf een screenshot maakte (en dan ook nog eens een verkeerde).

Wellicht nog een keertje zoeken naar wat hoger. Kan al zeggen dat taakbeheer -> javaw.exe -> realtime werkt, net als installatie van Java op een ramdisk en draai de bench een aantal keren achter elkaar (de score schiet soms maar zo even 10 punten omhoog ;). Al zijn het beetjes, alle beetjes helpen.

Dus toch nog een beetje wwwicked :p.

Als Hukkel nou eens mee zou doen met dit monster: http://forum.highflow.nl/f34/opteron-prime-supermicro-4-processor-folding-mayham-15600/ :sarc:

Onderwerp starter Vergelijkbare onderwerpen Forum Replies Datum
H HWBOT Heaven Scores Benchmarks & Scores 134
Gurt11 "Prime" (O11 Dynamic Ryzen build) Gallery & Build Logs 6
H OPTERON PRIME - Supermicro 4 processor folding mayham Gallery & Build Logs 117
Vergelijkbare onderwerpen

Bovenaan