• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Highflowmeeting op TP9: meld hier je reserveringsnummer i.v.m. groepsopgave

Hmm dat is wel naai streek om eelrijk te zijn :(.

Dan maar een noodoplossing zien te vinden!:O

Welke HF-er is bereid deze jongen te halen? meschien dat je kan regelen dat je 50-50 rijd?:O
 
had ik al eerder rond gevraagd hier, maar was niemand op route die mee wou rijden of waar ik mee kon rijden en om er ff 100 euro brandstof erdoor jagen is ff teveel van het goede voor mijn gevoel. Is ook maar ff 3 uur rijden.
Ook al gekeken voor OV maar das 5 a 6 uur reizen ongeveer met een flink aantal overstappen wat dus geen S6 gaat worden met een kilo of 30 pc bij me.
Denk dat ik me kaart maar te koop aanbied. :(

Arwin
 
tja dacht ik dus ook maar nog weinig reacties. Misschien ff op forum daar kijken maar dat word vannavond pas wegens werk.

Hereveen bus was ook optie geweest. Maar weet niet of die wel rijd. Is dan ff die kant op met de auto en daar instappen.
Hf forum loopt wel goed op me telefoon maar rest niet echt.

Arwin
 
Tevens vraag aan Herman Ronk om even een e-mail te sturen naar de anderen
die ook met die bus zouden gaan met een verwijzing naar de topic die MrGiorgio
heeft aangemaakt.

Denk dat er samen wel iets te regelen valt ;)
 
Klopt, dat is nog steeds waar ik op moet wachten, want we zitten gewoon met hun erbij op 2 plekken boven onze eerst opgave.
Vanmorgen heb ik nog geemaild daarover met de organisatie.
Heb ik daar maandag nog niks over gehoord, dan zal ik andere wegen moeten bewandelen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan