Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Highflowmeeting op TP9: meld hier je reserveringsnummer i.v.m. groepsopgave
Zo te zien zit arwin in de highflow rij.
Als het dan mogelijk is neem ik zijn kaartje over zodat we een plek hebben voor eten en drinken in de Aziaten rij
Volgens mij is één plek 1 meter breed.
Een kleinere monitor zou dan wel verstandig zijn.
Hoorde dat Wouter er 2 mee wou nemen, ik weet alleen niet wat je ermee moet op een lan.
Waar heb jij het nou over?
Ik vind het fijn om wat meer ruimte te hebben daarom neem ik arwin zijn plek over, ook is het fijn voor de rest want losse zooi kunnen we dan onder die tafel dumpen.
Waar heb jij het nou over?
Ik vind het fijn om wat meer ruimte te hebben daarom neem ik arwin zijn plek over, ook is het fijn voor de rest want losse zooi kunnen we dan onder die tafel dumpen.
Wat dit technisch betekend is dat elke bezoeker op The Party een public IP zal krijgen en geen private IP. Hierdoor is er er geen NAT translatie slag meer nodig voordat je bij het internet komt.
Ten eerste maak ik nooit fouten, hooguit vergissingen.
Ten tweede ga ik morgen 2 indelingen klaar zetten: met en zonder jouw boys.
Ten derde ga ik woensdagochtend naar het buitenland om vrijdagmiddag pas weer terug te zijn op TP9. Dus ik heb er zeer zeker baat bij dat het morgen door de organisatie geregeld is.
Update: we hebben de 2 plaatsen erbij gekregen. Dus we hebben genoeg plaatsen.
Ik moet nu naar een beurs. Als ik vanavond terug ben zal ik de indeling publiceren.
Ik begrijp je volledig. Gio stort zich er helemaal op wat alleen maar te prijzen is aangezien dit op vrijwillige basis is. Als je de "tussenstand" wilt weten ken je in dit topic aanhet begin kijken