Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Eigenlijk een specifiek bestandje welke je zo in foto's kunt plakken. Sommige hebben ruis wanneer je ze transparant maakt in paint. Ben niet zo'n held met photoshop en zou dan graag een logo erin kunnen plakken zonder poespas.
Hoe maak je eigenlijk simpel een watermerk in fotos? (als ik dat hier ff mag vragen)
Met photoshop kan het wel, maar als ik dat bij elke upload moet doen op HWbot wordt het nog een werkje...
Eigenlijk een specifiek bestandje welke je zo in foto's kunt plakken. Sommige hebben ruis wanneer je ze transparant maakt in paint. Ben niet zo'n held met photoshop en zou dan graag een logo erin kunnen plakken zonder poespas.
Paint doet sowieso niet aan transparante levels, dus alles wat je knipt en plakt daat krijgt een ondoorzichtige achtergrond, ook al had het originele bestand dit wel.
Ik denk dat 't alleen met photoshop kan, tenzij je constant foto's gebruikt met dezelfde resolutie zou je misschien een image-merge achtig iets kunnen gebruiken, en het watermerk op juiste resolutie maken en constant over de andere foto heen plakken o.i.d.?