Niet zolang geleden de Kandalf LCS aangeschaft omdat de cpu temperatuur nogal opliep onder 100% load en voo de lol maar naar water koeling over gestapt.
Spelen met de grafische kaart en al snel bleek het een hopeloos geval (XFX 280 GTX).
Na heel wat af te hebbe gegoogled kwam HighFlow uiteindelijk in beeld voor een 280 water block hier in de buurt.
EK-FC 280 leek interresant en de n00b in mij die dacht "we gaan naar het afhaal adres en vragen het daar voor direct verkoop!".
Tja...
Tijdens de rit terug naar huis een beetje zitten tobben om wel of niet te bestellen via de website, gelukkig was het precies file tijd, lol
Thuis aangekomen en direct de computer aangezet, naar de site en bestellen dat kreng!
Volgende ochtend kwam het verlossende woord, bestelling afgerond en kon worden opgehaald :041:
Bijna gelijk naar het afhaal punt gegaan en alles zat mooi verpakt dus ik dacht toppie! en daar kwam mijn ongedult om de hoek kijken...
In plaats van 2 fittingen te bestellen, had ik er maar 1 besteld met de gedachte dat het een set was (RTFM!)
Bestelling 2 ging iets moeizamer maar daar komt mijn 10+ voor service vandaan!
Bestelling via de website ging niet helemaal goed en kreeg dus een email dat de order mislukt door misende leverings manier en dat het geld niet over gemaakt was met ideal?
Snel een screenshot gemaakt van het internet bankieren en een email terug gestuurd dat het afhalen was.
In 24 minuten van het plaatsen van de order tot het oplossen ervan kan menig ander bedrijf nog wat van leren (heb er een paar op mijn lijst staan) en de afhaal kosten die niet verrekend was in de totale prijs als korting gekregen!
Kadootje terug, klant voor het leven! :055:
Service: +10!
Leverings snelheid: 10
Aleen nog eens een nieuw mb kopen en de rest water koelen :043:
Spelen met de grafische kaart en al snel bleek het een hopeloos geval (XFX 280 GTX).
Na heel wat af te hebbe gegoogled kwam HighFlow uiteindelijk in beeld voor een 280 water block hier in de buurt.
EK-FC 280 leek interresant en de n00b in mij die dacht "we gaan naar het afhaal adres en vragen het daar voor direct verkoop!".
Tja...
Tijdens de rit terug naar huis een beetje zitten tobben om wel of niet te bestellen via de website, gelukkig was het precies file tijd, lol
Thuis aangekomen en direct de computer aangezet, naar de site en bestellen dat kreng!
Volgende ochtend kwam het verlossende woord, bestelling afgerond en kon worden opgehaald :041:
Bijna gelijk naar het afhaal punt gegaan en alles zat mooi verpakt dus ik dacht toppie! en daar kwam mijn ongedult om de hoek kijken...
In plaats van 2 fittingen te bestellen, had ik er maar 1 besteld met de gedachte dat het een set was (RTFM!)
Bestelling 2 ging iets moeizamer maar daar komt mijn 10+ voor service vandaan!
Bestelling via de website ging niet helemaal goed en kreeg dus een email dat de order mislukt door misende leverings manier en dat het geld niet over gemaakt was met ideal?
Snel een screenshot gemaakt van het internet bankieren en een email terug gestuurd dat het afhalen was.
In 24 minuten van het plaatsen van de order tot het oplossen ervan kan menig ander bedrijf nog wat van leren (heb er een paar op mijn lijst staan) en de afhaal kosten die niet verrekend was in de totale prijs als korting gekregen!
Kadootje terug, klant voor het leven! :055:
Service: +10!
Leverings snelheid: 10
Aleen nog eens een nieuw mb kopen en de rest water koelen :043: