• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hailea waterchillers

Ziet er idd interessant uit. Als je zo'n temp controller erbij koopt enz, dan kom je ong. hetzelfde bedrag uit als de Hailea, maar dan heb je wel meer wattage tov de gekke muis. (390W vs 200W)

ff over nadenken

Eerlijk gezegd heb ik liever een chiller die meer stroom vreet dan een madmouse die er spuuglelijk uitziet, slordige wiring heeft en ook nog afhankelijk is van je voeding in je pc, zelfs met een gratis temp regelaar bij de madmouse zou ik alsnog voor een chiller gaan.

Hailea Chiller HC-300A - 390 Watt Hailea Chiller HC-300A - 390 Watt

deze lijkt me zwaar genoeg voor de meeste systemen, met een leuke prijs.

Edit:
Hailea Chiller HC-150A - 165 Watt deze is een leuke budget cooler, voor de mensen met een kleiner budget,

voorlopig zal ik het niet kopen, maar dit staat toch op mijn verlanglijstje als ik wat geld gespaard heb

we hebben het dan nog niet gehad over de kostprijs van een voeding, dit ding heeft (wsl) een eigen voeding die inbegrepen zit in het product.

daarbij komt dat jij geen radiators moet kopen, en één pomp volstaat

Dit is een VEEL beter product voor iemand die het niet erg vind dat er zo een groot ding langs zijn kast staat..

390 watt voor de cpu+mobo ,dan heb je nog wat overcapaciteit.
790 watt voor je hele pc cpu+mobo+vga's

verschil tussen die is "maar" 110,- maar wattage is wel 2x zoveel.

Ik heb evt wel interesse in een 390watt/790watt.

Misschien wel handig om een link te posten ,hoeveel je componenten nu werkelijk aan wattage verbruiken.

Is het niet nadelig als je meerdere componenten in serie zet?
1e component wordt lekker gekoeld ,maar de component erna krijg wel alle warmte van de 1e component en het laatste component krijg alle warmte.
Of zal het wel meevallen?

Laatst bewerkt:
Is het niet nadelig als je meerdere componenten in serie zet?
1e component wordt lekker gekoeld ,maar de component erna krijg wel alle warmte van de 1e component en het laatste component krijg alle warmte.
Of zal het wel meevallen?
dat zal wel meevallen, het is niet dat het water tegen die tijd 5 graden warmer is :p

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan