• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Hailea waterchillers

wat gebeurt er met de temperatuur als je 500watt aan vermogen wilt koelen met een hailea van 390 Watt? gaat ie dan net als de madmouse extreem warm worden, of gaat ie dan normaal koelen, maar niet zeer lage temps verkrijgen?

Binnen twee weken als het goed is :)
Deze had je toch op het oog:
Hailea Chiller HC-500A - 790 Watt ?

Tnx.
Yep, wou hem evt ophalen met nog wat spulletjes..:D

wat gebeurt er met de temperatuur als je 500watt aan vermogen wilt koelen met een hailea van 390 Watt? gaat ie dan net als de madmouse extreem warm worden, of gaat ie dan normaal koelen, maar niet zeer lage temps verkrijgen?

Denk het 2e. 390watt kan ie nog koelen, maar de overige wattage zie je denk ik terug aan de hogere temps.

Laatst bewerkt:
mijn x6 1090T >200W (oc)
2x5850 =2x151W
atitopiccharts.jpg

Eerlijk gezegd heb ik liever een chiller die meer stroom vreet dan een madmouse die er spuuglelijk uitziet, slordige wiring heeft en ook nog afhankelijk is van je voeding in je pc, zelfs met een gratis temp regelaar bij de madmouse zou ik alsnog voor een chiller gaan.

Ik bedoelde eigenlijk koelvermogen, 390w vs 200w (niet dat de hailea meer stroom vreet)

ik wil graag voorbereid zijn op de toekomst,

misschien draai ik binnen 2 jaar wel een quadcore met 2 monstervideokaarten en moederbord op waterkoeling,
dan kom ik misschien wel aan 500watt

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan