• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Grand Theft Auto (GTA) IV

ZwerverRoodbaard

Bred veur de kop
Nou beste heren,

Ik heb me dus een keer officieel een game aangeschaft waar ik maanden op het zitten te wachten.

Vol spanning installeren (akelig veel accounts moeten er gemaakt worden), Windows Live dingen updaten en eindelijk kun je het spel opstarten.

Even rondsnuffelen in de opties en starten maar.... niet dus :( Kom niet verder
dan het laadscherm, want vervolgens krijg ik een Freeze en staat de hele PC vast.

Blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem met ATI kaarten en nu vraag ik me dus af....

Waar hebben die PC gasten van Rockstar Games hun hersens zitten?

A. In hun aars
B. In het nachtkastje
C. In de kluis (stel je voor je raakt ze kwijt)
D. Ingeleverd de dag voor hun trouwdag
E. Alle bovenstaande en misschien nog meer, namelijk......
 
Ben het spel nu aan het downloaden (via steam betaald) Moet nog 2 uur wachten en dan heb ik hem.

Erg kut dat jij er problemen mee hebt. Ik moet nog zien of alles goed werkt.

Misschien videokaart driver update doen? You never know!
 
Nog niet meegekregen dan heren?

Het hele GTA IV gebeuren werkt gewoon slecht, zelfs GTX280's schalen slecht in GTA IV.

Waarschijnlijk is er iets verkeerd met de poort of met de engine, want niet alleen ATI kaarten heeft dit getroffen.

Het ligt echt niet aan mijn PC want dat is gewoon simpelweg onmogelijk, Far Cry 2 draait uitstekend op DX10, Dead Space doet het geweldig, Fallout 3 werkt ook perfect.

Het is echt niet het leed dat ATI heet, want ik ben niet voor niets overgestapt van Nvidia naar ATI. Ik had gewoon genoeg van die associale prijzen die Nvidia vraagt voor kaarten die hetzelfde presteren als veel goedkopere kaarten van ATI.

Ach, jullie merken het zelf wel als jullie GTA IV installeren op jullie systeempjes ;)

Over het testen van de games wil ik toch wel aannemen dat ze de best verkochte videokaart van dit moment, ATI Radeon HD4870, meenemen in hun beta-testen/bug-tests?

Het nodige Tweakers leesvoer is hier ook al overgeschreven, in de loop van vandaag zijn er 6 pagina's bijgekomen aan ellende :p


@Quadcore
Ik kan wel CoD 5 multiplayer spelen na de update 1.1, ik kan echter nog niet de SP doen aangezien er geen crack is :p
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het zelfde probleem :S Bij mij doet die het ook niet....... Ook dat social club gezeik werkt niet :S

Altijd gezeik met die nieuwe games. Telkens het zelfde gezeik :mad:
 
Ik heb GTA IV ook sinds gister en nergens geen problemen mee gehad.

Een tip: Download de nieuwste .NET framework, dat is versie 3.5 kan altijd helpen (Heb ik van Dave) hij had ook probleem door middel van nieuwe .net framework is het opgelost ;)
 
De .Net framework werkt alleen als Social Club niet wil starten of zoiets, niet dat het hele spel freezed als je ook maar iets ziet wat ook maar op ingame beelden lijkt. Je kunt dat ook helemaal ontwijken aangezien Social Club nog niet werkt, gewoon niet inloggen en alle herinneringen negeren.

Voorbeelden:

Poging 1; meteen een freeze nadat je die kerel gespankt ziet worden :S
P031208_1228.jpg


Poging 8; Eindelijk gaat die verder dan de binnenkant van de boot :D NOT!! :022:
Failpogingnorestrictions.jpg
 
Speel is heeel vet! Alleen wel wat bugjes vooral in het menu tegen gekomen..

Het begon al 5 seconde naardat ik de DVD erin had gedaan.

Ik heb het spel niet via steam dus moet zelf installeren eigenlijk..
Komt er een autorun.exe schermpje in hele gekke tekens..

Daarna gewoon goed(Installatie duurde toch wel 20 minute (Folder is ~15GB)

Eenmaal opgestart in het menutje kan ik niet de resolutie op z'n hoogst gooien, en ik kan een detail kom er ff niet op, op high zetten blijf op medium steken (ook goed, maar gaat om idee..)

Voor de rest echt vet!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan