• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Grafische kaarten (zie advertentie)

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommienator

New member
Gezocht

Wat kappote grafische kaarten.. Had een glazen vitrine kast op de kop kunnen tikken, dus dacht dat het leuk zou zijn ze te vullen met grafische kaarten voor op mijn kamer :)!
Dus, indien iemand er nog heeft liggen.. Zal even een lijstje zetten van de welke, maakt niet ui of de doos aanwezig is of niet!

Nvidia 8000 reeks
De 8800gts en 8800GTX
Nvidia 9000 reeks
de 9800gt, 9800GTX en de 9800X2
de Nvidia GTX200 reeks
Neem maar vanaf de GTX260 tot de GTX295
Verdere reeksen van Nvidia mogen ook :D, allemaal zowat vanaf de 60's tot en met het meest High end model ^^.

ATI 4000 reeks
de 4870 en de 4870x2 veriant (4890 is al in mijn bezit)
amd 5000 reeks
vanaf de 5770 tot en met de 5970
en voor de AMD's geld hetzelfde :)!

Dus, als iemand er nog heeft liggen die anders toch maar stof liggen te happen, je zou er mij een enorm plezier mee doen :D
Prijs komen we eventueel wel uit, en uiteraard zijn de verzendkosten voor mij!

Bedankt ;)!
 
zeker weten dat dit voor de vitrine kast is? lijkt meer precies op de series die je kan bakken in de oven :sarc:

als je vid kaarten wilt hebben, ga dan echt oude kaarten sparen ;) zoals 3d FX, vodoo, etc
 
Haha, neen.. Is zeker niet de bedoeling! Is echt voor de vitrine kast ;)!
Mogen voor mij ook werkend zijn hoor.. Maar dan hopelijk tegen een goed prijsje :)!

De reden waarom gewoon van die reeks, is omdat de 4000 reeks van ATI mijn eerste echte high end kaart was, was toen een snottertje (nu nog steeds ^^) van 14 jaar en had toen een 4870x2 ^^.. Dus wil vanaf die reeks beginnen met verzamelen ;)!
Met andere woorden, die echte oude kaarten.. Wel, die zijn gewoon voor mijn tijd :).
 
Laatst bewerkt:
Heb nog een 8800GTS, maar die is niet meer te herkennen als Nvidia zijnde. En mist het PCI-e slot:







:sarc:
 
Laatst bewerkt:
Thnx voor het aanbod.. Dat het pci-e slot miste maakte opzich niet uit.. Maar de koeler =p.. tja, wil wel het uizicht van de kaart in zijn orginaliteit nog behouden ^^!
 
Als wwwicked jou die 8800gts opstuurt kan ik je wel een koeler regelen hoor, ik heb nog een dooie hier waar ik de koeler niet van zou missen. De kaart zelf however staat ook mooi op mn eigen muur ;)
 
ik heb nog een xfx 9800gtx liggen die het niet meer doet
heb zelf nog 2 ek waterblocken er voor liggen
als je er belang bij hebt pm me maar
 
zeker weten dat dit voor de vitrine kast is? lijkt meer precies op de series die je kan bakken in de oven :sarc:

als je vid kaarten wilt hebben, ga dan echt oude kaarten sparen ;) zoals 3d FX, vodoo, etc

Ik heb nog een 3D videokaart liggen :)
Een ATI 3D Rage Pro Turbo Agp

Tevens heb ik ook nog een Intel Pentium III videokaart liggen.


Zijn die dingen nog wat waard? ^^
 
Ik heb nog een 3D videokaart liggen :)
Een ATI 3D Rage Pro Turbo Agp

Tevens heb ik ook nog een Intel Pentium III videokaart liggen.


Zijn die dingen nog wat waard? ^^
Intel Pentium 3 videokaart lol?

Je bedoelt mischien een Slot 1 Pentium 3 zoals dit?

pentium_slot7.jpg
 
Ik heb nog een XFX GTX280 liggen waarmee ik problemen mee had en een GTX680 voor in de plaats gekocht had...
 
dat is de processor :sarc:

Ik klink nu echt als een big ass noob.
Excuses hiervoor, ben niet bekent met oudere hardware alhoewel ik wel wist dat de pentium III een processor was, maar niet als een lookalike van een videokaart.

Mocht je nog interesse hebben hoor ik dit uiteraard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
lauwagie Grafische kaarten slaan tilt wanneer ik een spel speel Problemen & Oplossingen 1
E Nieuwe grafische kaarten, SLI/CF setup en koeling vragen Waterkoeling 11
P Water koeling voor mijn Radeon VII grafische kaart 100% beginner hier sorry;) Advies Waterkoeling Setup 4
A waterblock voor deze grafische kaart MSI N660-TF-2GD5/OC Twin Frozr III GeForce GTX HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
C Grafische kaart - PCI-e 2.0 x16 Hardware & Software 3
G Fan vervangen op NVIDIA® GeForce GT 640 1 GB DDR5 grafische kaart Overige Koeling 4
Dustyrick [IN-ACTIVE] Oudere grafische kaart en wat klein spul. Verkocht 3
Thekoekepeer Grafische kaart blokje Advies Waterkoeling Setup 5
Nightwish68 Advies welke grafische kaart in laptop is beter Hardware & Software 7
Sw333t [INACTIVE] PCI-e grafische kaart Gevonden 3
R Radiator voor grafische kaart nodig of niet ? Advies Waterkoeling Setup 15
Oli4v P5Q Deluxe, Geheugen, Grafische kaart, HDD's ... Verkocht 13
C [Waterkoeling] Asus ENGTX285 grafische kaart Advies Waterkoeling Setup 10
ZwerverRoodbaard Hoe hard kan de fan van jullie grafische kaart draaien ? Algemene Discussies 29
N 3 of 4 beeld schermen op 2 video kaarten AMD / ATI 14
T NVidia / CUDA kaarten voor een reken-PC NVIDIA 2
aadje93 Zalman ZM-RHS69 (Mosfet koeler voor 69XX kaarten van AMD). HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
DutchMicro 3x DVI signaal via 2 kaarten ? AMD / ATI 3
aadje93 nieuwe EK waterblocken (gpu fullcover voor non-ref kaarten) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mailbomber Vraag over nvidia kaarten Hardware & Software 6
M EK HD 5770 FC - welke kaarten ? Waterkoeling 4
Freddy Voordelige Nvidia GeForce GTX480 kaarten :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
X-Tripiot [INACTIVE] Diverse ati 5870 kaarten Verkocht 19
R 2 ATi Kaarten in CF-setup Hardware & Software 9
Betrayedcover NVIDIA gForce SLI met verschillende kaarten mogelijk? Hardware & Software 22
F NVIDIA Kaarten, Direct X 11 / DX11 ?!?! Algemene Discussies 4
F Vraagje , raid kaarten Algemene Discussies 8
Sw333t [TKA PC] Kleine AMD PC, zie omschrijving Verkocht 1
Sw333t Skype iconen werken niet meer, zie link HighFlow Forum 5
D3T0X [TKA Waterkoeling set compleet] zie post voor meer info Verkocht 5
Sw333t [CLOSED]Waarde pc (zie configuratie) Gesloten 5
Sw333t [VERKOCHT] 2x Cooler Master Elite 120 Advanced (zie omschrijving) Verkocht 10
Sw333t [IN-ACTIVE] Case en parts (zie omschrijving) Verkocht 20
Legendary1985 [CANCELLED] MEGA opruiming verschillende hardware's zie ad.] Verkocht 4
P Ik zie door de bomen het bos niet meer! Overige Koeling 18
J Joost - Joost Streefkerk - i5 Alternate ( moet hem nog winnen: zie dit forum ;) ) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
Sw333t [VERKOCHT] CoolerMaster Elite 333 gemod (zie omschrijving) Verkocht 12
aadje93 Stille (goede) koeler voor asus EAH 5870 V2 (zie pics van PCB) Overige Koeling 26
Sw333t [VERVALLEN] CoolerMaster Elite 333 (zie omschrijving) Verkocht 6
M Ik zie door de RADs het bos niet meer Waterkoeling 1
R Ik zie allemaal BEEESJES uhm bubbeltjes Waterkoeling 10

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan