• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Radiator voor grafische kaart nodig of niet ?

kijk gewoon even naar je huidige temps als die niet al tegen de grens aan zitten dan kun je er in principe wel een graka bij zetten als de temps dan voor jou te hoog worden kun je er alsnog een extra rad bij plaatsen
 
Als je goeie fans wil en bereid ben een beetje geld te betalen ervoor zou ik kijken naar 1450RPM of 1850RPM Gentle Typhoons. Ik heb zelf 1450RPM Gentle Typhoons, en ze zijn niet hoorbaar op 1000RPM. Over het algemeen zijn ze de beste fankeuze voor radiatoren.
 
Iemand die soms weet of dit bestaat.


Ik ga men tweede rad naar buiten brengen en wil in die 2 gaten voor die darm naar buiten komt een fitting steken.

Zodat ik lang binnen daar de darm kan om steken en dan buiten een darm kan opsteken op de andere kant.

een rechtstuk > dan die vaste fitting (case) > 45°c voor naar men grafische kaart te gaan.



En is het volgende mogelijk ?


Dat ik langs de onderkant van men grafische kaart binnenkom en zo het circuit verder ga ?
Of moet dat niet een bepaald richt gedaan worden bij de waterblocks ?

http://img26.imageshack.us/img26/7177/mogelijkf.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij prima mogelijk.


De Bitspower 2xG1/4" Fillport Silver Shining zou je als verbindingsfitting kunnen gebruiken voor die twee gaten om eventueel een lastige hoek van de slang richting één die gaten te overbruggen.


fitting%20onder.JPG


fitting%20zij.JPG


fitting%20boven.JPG
 
Awel ja, men 700D heeft 2 uitgangen voor waterkoeling en dan zou ik dan die fitting willen steken zodat ik geen problemen krijg met het buigen enzo.

Ook net gezien dat de 700D wie 2 gaten in het midden heeft, en ga men rad plaatsen met een mount aan die ventilatie gaten op het einde :), zal dus hoekje en ditje worden.


En het blijft gelijk in welke richting het koelvloeistof in de waterblock gaat ?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
J Fans voor 360 radiator Overige Koeling 1
Jaap 20cm radiator voor HAF miditower Advies Waterkoeling Setup 5
Deathchant Nieuwe PC: radiator positionering en welke fans voor beste koeling en airflow? Hardware & Software 17
anub1s18 idee nodig voor kraan op een radiator te mounten voor drain Waterkoeling 5
T Goede 140mm LED fans voor Radiator Advies Waterkoeling Setup 0
I Case opties voor grote radiator Cases en Modding 12
S Template gaten 120mm voor radiator Cases en Modding 4
P Advies gevraagd voor keuze 420 radiator Waterkoeling 10
I Welke fan voor radiator? Overige Koeling 15
Aequitis [VERKOCHT]2x Quad Radiator met leuke deal voor de snelle beslisser! Verkocht 1
G Case voor 2 240-rads EK-CoolStream PE 240 Radiator Cases en Modding 9
Freddy GEVONDEN: Custom grill voor op 360 radiator (design) Gevonden 27
I Radiator Stand voor Silverstone TJ11 Waterkoeling 5
H Hoe groot moet de radiator zijn voor het koelen van een 3770k? Waterkoeling 4
DeKentering Welke fans voor push/pull radiator setup?? Waterkoeling 7
M welke fans voor radiator? Waterkoeling 6
B Hoeveel radiator oppervlakte nodig voor mijn setup? Waterkoeling 10
E X2O 750 Dual bay pump/res genoeg voor 240 + 360 radiator Waterkoeling 2
L Case met plaats voor 240 radiator vooraan Waterkoeling 3
R vraagje over radiator en backplate voor gtx 670 Waterkoeling 9
J Beste plek voor mijn radiator Waterkoeling 2
D Advies voor radiator keuze, XSPC RS120 vs EK XT120 Advies Waterkoeling Setup 1
K Een 240 radiator voldoende voor i7-930+GTX480? Waterkoeling 15
anub1s18 advies voor stilste radiator sandwich Waterkoeling 4
T Pull stand welke richting op voor 120MM radiator aan de achterkant ? Waterkoeling 3
T Welke Schoeven, bouten etc. voor radiator? Waterkoeling 0
T Fan controller noodzakelijk voor fans op radiator? Waterkoeling 14
joostgvk wat voor Waterkoelings radiator voor mijn PC-opstelling? Advies Waterkoeling Setup 25
K Mal voor radiator Cases en Modding 4
I Radiator oppervlakte voor i5-760 @4GHz + CF 6950's in CM 690 II? Advies Waterkoeling Setup 3
A TFC Xtender Shroud schroeven voor XSPC radiator Waterkoeling 21
I advies over grootte radiator voor koeling cpu en gpu overclocked Advies Waterkoeling Setup 18
N 360 radiator genoeg voor i5 750 en 2x HD5850? Waterkoeling 1
P Hoe gaten voor fans/radiator maken in de Lian Li P80? Cases en Modding 14
Sparky Welke radiator voor REXIII + 2x GTX480? Waterkoeling 9
ShockRaver De beste 360 radiator...? voor Corsair 800D Advies Waterkoeling Setup 6
M Papst fans op radiator, sterk genoeg of vervangen voor sterkere fans? Waterkoeling 13
I Welke fans voor radiator? Waterkoeling 72
Robin Welke radiator is het beste geschikt voor me setup? Waterkoeling 3
baretsu Ideetje voor een radiator Waterkoeling 7
Killerbee Radiator doorspoelen/schoonmaken voor gebruik Waterkoeling 40
B plaatsing radiator Eisbaer pro aurora Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 radiator gasket Waterkoeling 1
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
M Fan mount aqua computer en radiator vraag. Waterkoeling 1
P Advies plaatsing radiator. Advies Waterkoeling Setup 7
Bokeh 3de radiator of niet? Waterkoeling 7
Bl4ckj4ck666 Aqua Computer fittingen,fans,radiator etc... Handleidingen en Installatie Tips 5
Jason Thermaltake Pacific CL360 Plus RGB Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Terug op voorraad: XSPC TX240 Ultrathin Radiator HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan