• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Gebruiksvriendelijke monitoring software?

martijnoss

New member
Hallo



Eindelijk na heel wat uurtje werk, gekloot is mijn pc af.


Zelf vind ik hem goed gelukt aangezien dit een hele uitdaging was en ik niet wist waar ik aan begon.


Ik wil de komende tijd mijn temperaturen enzo in de gaten houden tijdens het gamen.
Nu ken ik natuurlijk afterburner maar deze vind ik niet echt gebruiksvriendelijk en de osd ziet er niet mooi uit en ook onduidelijk.


Om deze reden had ik ook een mobo van msi gekocht met de gaming app die ook osd funktie heeft maar deze software werkt voor geen meter in de zin van niet starten tijdens game,instellingen grayed out zodat je ze niet kunt instellen etc etc.


Nu vroeg ik mij dus af of er een goede tool is om alles live te monitoren met een mooi font en een beetje gebruiksvriendelijk als dat kan
of ben ik echt aangewezen op aftrburner.

bedankt voor het lezen en meedenken.
 

Bijlagen

  • FB_IMG_1460843752344.jpg
    FB_IMG_1460843752344.jpg
    55 KB · Weergaven: 5
wat een makkelijk programma voor je gpu en cpu temp is real temp kan je gratis downloaden ziet je cpu en gpu met de instellingen kan je het schermpje ook on top instellen of onder op je balk gpu z is ook een programma gratis waar mee je je vga kan monitoren temp core en geheugen erg makkelijk met overklokken kan je zien tot waar je kan gaan het programma wat Mark je aan beveelt is het beste dit leest echt alles uit hoewel ik niet weet of je dit op de achtergrond kan laten mee draaien
bas
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan