• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

FT03 Supra Edition

Hmm, snelle auto's zijn een geliefd onderwerp hier :112:
Ik ben benieuwd hoe je dit vorm gaat geven. Alleen een sticker maakt m natuurlijk nog niet Supra waardig.

De buiten kant van de case houd ik zoals hij is omdat ik de supra zonder bodykit ook superstrak vind, maar zodra je de motorkap opent is de supra zelden standaard en dat ga ik ook doen zodat je het zijpaneel opent en er is veel verandert met chroom en zwart.

Als er ideeen zijn plaats ze maar hier :)
 
na een lange tijd heb ik een update, alles zit nu in de case heb alleen een klein puntje en dat is dat mijn geheugen dood is :snik dus me pc staat nu dood te wezen want heb momenteel te druk en geen poen om geheugen te kopen dus alles moet vanaf de laptop.

hierbij de foto`s van toen het goed was.

IMG_0813.jpg
IMG_0814.JPG
IMG_0833.jpg
IMG_0834.jpg
IMG_0835.jpg
IMG_0836.jpg
IMG_0837.jpg
IMG_0943.jpg
IMG_0944.JPG
 
ik kan alvast verklappen dat mijn pc het binnen kort ook weer zal doen en ik moet nog een kleine aanpassing doen aan het beugeltje voor de 92mm fan bij de gpu want door mijn rad past dat momenteel niet maar daar ga ik wat aan doen.
 
Ook had ik nog een 92mm enermax fan geplaatst bij de videokaart, alleen hij paste niet vanwege mijn rad, dus heb ik het beugeltje van de fan aangepast (stukje materiaal verwijderd) en nu past hij weer helemaal netjes :)

IMG_12516678i.jpg

de randen waar ik heb gezaagd en geschuurd moet ik alleen nog zwart maken met revell modelbouw verf.
 
Mooie build man! Kan je het rad niet kwijt waar de blauwe [Enermax?] fan zit? Dan zou ik daar als het nog kan een Scythe 120mm slip fan op doen in pull, en dan een normale 120mm fan gewoon op de outtake plaats. Zit de rad niet zo in de weg. :)
 
Update

Ik heb sinds een tijdje weer een andere kast omdat ik de silverstone toch iets te krap vond maar de 800d ook weer te groot dus heb ik een midi tower gekocht de Fractal arc midi r2 omdat deze ook een mooi getint window heeft, een zwart interieur en een mooie hoeveelheid ruimte voor de kabels weg te werken hieronder staat ongeveer wat ik heb gedaan en wat ik moet doen.

ik heb op het paneel met de window geluidsdemping gemaakt van Akasa rondom het window.

Ik heb een externe fan controller de NZXT LXE daarbij zit een pci slot kaartje met batterij cell en alle fan en temp aansluitingen op, ik had de kabels netjes weg gewerkt maar vond het nogal saai ogen, dus had zwarte paracord besteld en daar alle fan kabels mee gedaan.

Ook had ik een tijd geleden hout patroon vinyl besteld en dat kwam goed uit met deze luxe build, dus heb de zijde van de rad gedaan en de geluidskaart, ook moet ik nog kijken wat ik nog meer beplak want ik heb ook nog carbon folie.

Tevens heb ik ook nog een nieuwe hdd van 1 tb erbij gezet als extra opslag voor games etc.

daarnaast heb ik ook nog 2 zwarte 120mm noiseblocker PL-2 fans geplaatst die zijn echt super stil en mooi.

Ik moet binnen kort ook nog de tempkabels sleeven en die ook een mooie route door de kast geven, en effe kijken wat ik doe met de kabels van de kast naar het moederbord want ik wil zoveel mogelijk alle gekleurde kabels zwart maken.

Ik heb een blauwe led strip geplaatst onder in de case, dit heb ik alleen gedaan omdat ik die nog had liggen en voor de lol, ik ga deze spoedig vervangen door een met warm witte leds.
Ook ga ik de rode en blauwe hdd en power led vervangen voor witte want anders word het een kermis zoals ik eerst had en wat mischien veel zich ook nog kunnen herineren van de 800D.

hieronder de plaatjes van nu:

img1537944183.jpeg


img1537944175.jpeg


img1537944176.jpeg


Ik vind zelf dat de geluidskaart er echt mooi uitziet met de folie en die kabels van de fan controller er overheen, ben er gewoon van onder de indruk :023:

img1537944177.jpeg


img1537944180.jpeg


img1537944182.jpeg
 
Volgende update.

Net het pakketje ontvangen van Highflow, met daarin:
2x 3mm witte leds - LED 3mm Ultra Helder WHITE 2-pin LED-3T-W
1x ledstrip warmwit 60cm - Phobya LED-Flexlight HighDensity 60cm white warm 72x SMD LEDs - 126827

Webshop - HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!
Forum - http://forum.highflow.nl/forum.php

Daarvoor will ik Freddy en Highflow heel erg bedanken voor het sponsoren van de verzendkosten.

highflow_banner.png


Hier de foto`s van de producten, ik ga ze van de week inbouwen en dan volgen er meer foto`s.

img1538276238.jpeg


img1538276250.jpeg
 
Update,

Hier de fotos`s dat de ledstrip in de kast zit, ik heb ook de hdd led vernieuwd voor een witte en wou de power led ook veranderen maar dat zit in de schakelaar ofzo dus daar kwam ik niet uit.
ik heb geen foto gemaakt van de hdd led omdat hij niet aan stond en moeilijk is vast te leggen als hij knippert :p

img1538282555.jpeg


img1538282557.jpeg


img1538282559.jpeg


de foto`s zijn met een iphone 3gs gemaakt en niet de beste kwaliteit.
 
Mis wel een beetje het mod gevoel....is eigenlijk alleen een assemblage. Ga je nog echt stuff aanpassen enzo?

Ja dat kan ik begrijpen, ik zou zelf ook niet weten wat ik moet modden ik heb wel eens een antec 300 aangepast met omgedraait moederbord etc maar dat lukt mij nooit zonder schade te maken, of scheef, stuk, lelijk ben er nooit tevreden over.
heb wel een paar keer stuk plexi opmaat gemaakt met kabel gaten zodat het strak is maar verder doe ik niks,
en dit is alleen een build.
 
Update:

Ik was lekker muziek aan het luisteren en keek naast mij naar de 800d met een 480 scroud dus dacht die moet ook kunnen passen op mijn fractal.
zo gezegt zo gedaan, dus meteen losgehaalt en op de fractal geplaatst, en alles paste netjes op een klein stukje dat uisteekt aan de achterkant, dat is ook geen probleem want op die manier blaast hij ook de lucht netjes naar beneden en weg dus dat zorgt ook voor airflow buiten de kast :p

Verder heb ik ook nog mijn externe hdd op de laatste fan liggen dus dat is allemaal naar wens.
ook vond ik het wel een orgineel idee :p :045:


img1538587316.jpeg


img1538587318.jpeg
 
Ik had veel van de foto`s geplaatst via hyves, maar sinds hyves nu overgezet is naar een speletjes site zijn al mijn foto`s weg.
dus ik ga van de week wat foto`s plaatsen van hoe het nu is.
ook is het een lange tijd geweest waarin er hier thuis een hele boel gebeurt is en wat ik een ander echt niet kan gunnen, maar alles is weer een beetje op de rit.
 
hier 2 foto`s van hoe hij er nu bij staat, moet alleen nog wat kabels sleeven en dan komen en wat betere foto`s.
kan wel 1 ding zeggen, stof filters zijn het mooiste wat je kan hebben in een pc :)

image8888888.jpg

image9999999.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Sw333t [Gezocht] Silverstone Fortress FT03-MINI Zilver (liefst inclusief passende voeding) Gevonden 0
Stephan---pro [VERKOCHT] Silverstone FT03 Titanium Verkocht 33
WiSK Lori Lemaris (FT03-mini CPU+GPU) Gallery & Build Logs 95
M Waterblock for Asus ROG strix RTX 3090 TI OC edition LC Waterkoeling 2
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3080 D-RGB Special Edition - Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Thermaltake Riing Quad 12 RGB fan TT Premium Edition - pack of 3, white, 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Alphacool Eisbaer Extreme liquid CPU cooler 280 - black edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3090 D-RGB - Silver and Black Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Slader noiseblocker NB-ELOOP X B12-PS ARGB BLACK EDITION - 120MM HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
J [TKA-Case] Corsair Obsidian 900D | ColdZero modded edition Verkocht 2
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3080 D-RGB The Special Edition - Black or Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason BarrowCH STAR1 Series Limited Edition Circular Open Panel Case - Zwart HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Classic Kits D-RGB - Black Nickel Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason EK-Quantum Vector FE RTX 3080 D-RGB Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason The Alphacool Eisblock Aurora Plexi GPX-N RTX 3080 Founders Edition with Backplate HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason BarrowCH Rhopilema Series V2 Limited Edition Composite Channel Test Bench Case - Silver HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Rammstation Gratis AMD Game - Horizon Zero Dawn : The Complete Edition Overige 3
HighFlow EK-Quantum InWin 909EK - Silver Limited Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition uiteraard watergekoelt Gallery & Build Logs 26
Demolisher Thermaltake Riing Plus 12 LED RGB Radiator Fan TT Premium Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
anub1s18 Lian Li PC-O11 Dynamic razer edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Hightower Call of duty black ops 4 deluxe edition Gaming 5
vincent Morpheus ii core edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
U Lian Li PC-O11WGX ROG Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
V Waterkoeling NZXT H440 razer edition, msi z170A I5, 6600K, Gigabyte 1080TI Aorus Advies Waterkoeling Setup 18
Freddy EK-FB ASUS R5-E10 Monoblock RGB Edition *pre-order* HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
l3p [VERKOCHT-GPUS] 2x GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB + Nvidia 2 Slot 40mm SLI HB Verkocht 5
C Corsair Air Series AF120 LED Quiet Edition Wit Twin Pack, 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
DaGreatRV EK-FC R9-290X (Rev.2.0) en XFX R9 390 DD Black Edition past niet. Waterkoeling 8
TinusB Aerocool DS Edition 140mm Fan - BLUE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M Aquacomputer Kryographics GTX 980 Acrylic Glass edition, Nickel plated version HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Tath Bitspower NEW Water Tank Z-Multi 150\200\300 (Limited Brass Edition - True Brass) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Freddy HighFlow Polo Shirts met jouw Nickname, TP13 edition :) Lan Party 341
Freddy HighFlow Radiator Grill / Logo - Limited Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy Bitspower Premium Schroeffittingen (voor 1/2ID - 3/4OD slangen), LIMITED EDITION HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jort Corsair Obsidian Series 250D UltraChill Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
R Aqua-Computer Ramplex Copper Edition RAM Block op Dominator platinum? Waterkoeling 3
S Symphton - Jelle Hoylaerts - Case mod SugarLAN Edition Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Sw333t [CANCELLED] Corsair AF140 Quiet Edition Gevonden 1
Renect Renect - Fernando - TT Xaser III (RoG edition) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
stefan787 [VERKOCHT] 3dmark advanced edition Verkocht 1
R R0th - Locky Lung - Republic of mATX Gamers Corsair Edition Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 10
Vannos Strike-X ONE Army edition Gallery & Build Logs 9
JeanPaul [VERKOCHT] XFX Radeon HD7950 Black Edition Double Dissipation Verkocht 1
coolfris [VERKOCHT] 2x Watercool HEATKILLER GPU-X3 GTX 780-TITAN "Hole Edition" + Backplates Verkocht 2
P [VERKOCHT] Corsair SP120 Quiet Edition High Static Pressure Fan Verkocht 10
Freddy TFC Admiral 360 Radiator - HighFlow Limited Edition. Nu leverbaar! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Sparky alpenfohn shamrock edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
coolfris kryographics for GTX 780 acrylic glass edition, nickel plated version HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan