Update
Ik heb sinds een tijdje weer een andere kast omdat ik de silverstone toch iets te krap vond maar de 800d ook weer te groot dus heb ik een midi tower gekocht de Fractal arc midi r2 omdat deze ook een mooi getint window heeft, een zwart interieur en een mooie hoeveelheid ruimte voor de kabels weg te werken hieronder staat ongeveer wat ik heb gedaan en wat ik moet doen.
ik heb op het paneel met de window geluidsdemping gemaakt van Akasa rondom het window.
Ik heb een externe fan controller de NZXT LXE daarbij zit een pci slot kaartje met batterij cell en alle fan en temp aansluitingen op, ik had de kabels netjes weg gewerkt maar vond het nogal saai ogen, dus had zwarte paracord besteld en daar alle fan kabels mee gedaan.
Ook had ik een tijd geleden hout patroon vinyl besteld en dat kwam goed uit met deze luxe build, dus heb de zijde van de rad gedaan en de geluidskaart, ook moet ik nog kijken wat ik nog meer beplak want ik heb ook nog carbon folie.
Tevens heb ik ook nog een nieuwe hdd van 1 tb erbij gezet als extra opslag voor games etc.
daarnaast heb ik ook nog 2 zwarte 120mm
noiseblocker PL-2
fans geplaatst die zijn echt super stil en mooi.
Ik moet binnen kort ook nog de tempkabels sleeven en die ook een mooie route door de kast geven, en effe kijken wat ik doe met de kabels van de kast naar het moederbord want ik wil zoveel mogelijk alle gekleurde kabels zwart maken.
Ik heb een blauwe
led strip geplaatst onder in de case, dit heb ik alleen gedaan omdat ik die nog had liggen en voor de lol, ik ga deze spoedig vervangen door een met warm witte leds.
Ook ga ik de rode en blauwe hdd en power led vervangen voor witte want anders word het een kermis zoals ik eerst had en wat mischien veel zich ook nog kunnen herineren van de 800D.
hieronder de plaatjes van nu:
Ik vind zelf dat de geluidskaart er echt mooi uitziet met de folie en die kabels van de fan controller er overheen, ben er gewoon van onder de indruk :023: