• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Frag-O-Matic 13.0

Korbin

This Rocks!
Beste HighFlow Members

http://www.fom.be
Date: 4th - 6th March 2011
Locatie: Oktoberhallen, Wieze
Plaatsen: 400 seats
Reservaties: TBA

Ticket Costs: € 35.00​



Team HighFlow heeft Geboekt! onder de Clan Team HighFlow (Jij kunt ook de clan ingaan)
Waar komen wij vandaan:
Koen: Hilversum, Tim: Arnhem, Dennis: Roosendaal, Kris: Nederweert, Robin: Deurne

Wie van jullie gaat eventueel mee, of wist al dat hij of zij ging?
Mensen kunnen met Dennis, Kris en Robin (mij) meerijden alleen we zitten dan met Tim en Koen. Kunnen die toevallig met iemand mee rijden?

Mvg
Robin
 
Ok, nice, zag dat je vanuit Vilvoorde komt, dat is minder

De situatie is lastig want we zitten met vervoer:p

Vilvoorde is Belgie en ik heb men eigen vervoer hoor xD
Zoals ik zeg ik ga elk jaar naar die lan party en nu ga ik met men eigen clan ongeveer een 7 man dat echt kan komen^^
Dus heb geen vervoer nodig van jullie zou maar raar zijn....
Ik poste het gewoon omdat ik ook naar die lan ga^^
 
De kans is groot dat ik met wat mensen van school ga, woon er zo'n kleine 20km vandaan dus ik rijdt zelf wel, met begeider, aangezien ik nog met een voorlopig rijbewijs zit en niemand buiten die begeleider mag meenemen ;).
 
@Oli4v: je moet je voorlopig rijbewijs eens goed bekijken staat heel duidelijk op of in het reglement, je mag je begeleider meenemen + 1 passagier :)

WEet ik sinds vandaag voorlopig rijbewijs 36 maanden = + begeleider (altijd en evt nog 1 persoon extra), belachelijk is wel, voorlopig rijbewijs 18 maand, alleen rijden mag, + begeider, maar niet iemand extra ... lame :p

Naja, ik ga toch niet gaan, 's 100dagenfuif van m'n vorige school de vrijdag :)
 
Ben geweest naar de lan :D
Heb de Black ops competitie en de Poker competitie gewonnen :D


IMG_1213.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan