• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

FF voorstellen: Sophie, en kompjoeter

Hmm ik ben nu wel benieuwd welke plank je dan op t oog hebt....

Slaat dat "ex" van inmiddels ex-4890 met rode pcb op de rode pcb of op m'n ?

Grijnszz, zoals jij je set up nu hebt, kan je net zo goed een benchtable aanschaffen.
 
Hmm ik ben nu wel benieuwd welke plank je dan op t oog hebt....

Slaat dat "ex" van inmiddels ex-4890 met rode pcb op de rode pcb of op m'n ?

Grijnszz, zoals jij je set up nu hebt, kan je net zo goed een benchtable aanschaffen.

Haha, ex slaat op de 4890 met 't rode PCB, maar andere ex-en zijn er ook wel hoor :p maar die bedoel ik niet. (A)

Oja, en 't bordje? deze :p
EVGA | Products
Wil het interieur van mijn kast zwart gaan modden, en ik vind dit brodje wel heeeel gaaf... en hij heeft 1 waterblock voor t hele mobo, da's ook wel handig. Hij heeft alleen maar 1 PCIx16 slot :(:wehe
 
Haha, ex slaat op de 4890 met 't rode PCB, maar andere ex-en zijn er ook wel hoor :p maar die bedoel ik niet. (A)

Oja, en 't bordje? deze :p
EVGA | Products
Wil het interieur van mijn kast zwart gaan modden, en ik vind dit brodje wel heeeel gaaf... en hij heeft 1 waterblock voor t hele mobo, da's ook wel handig. Hij heeft alleen maar 1 PCIx16 slot :(:wehe
Je bedoelt x16 electrical toch? Zo te zien heb je namelijk 4 fysieke X16 sloten, en electrisch zijn ze van boven naar beneden x16, x8, x4, x8.

Het is inderdaad een heel mooi bord. Ik krijg meteen de neiging om 3 stuks 5870 erin te zetten, de boel met delrin koelblokken te koelen, zwarte slang te gebruiken, en alles vervolgens in een spierwitte kast te zetten. AAARGH niet doen blijf bij je eigen plan!

Ik was zelf eerlijk gezegd helemaal weg van EVGA SLI Micro. Superbordje, klokt als een malle, en mATX natuurlijk.
 
Haha, ex slaat op de 4890 met 't rode PCB, maar andere ex-en zijn er ook wel hoor :p maar die bedoel ik niet. (A)

Oja, en 't bordje? deze :p
EVGA | Products
Wil het interieur van mijn kast zwart gaan modden, en ik vind dit brodje wel heeeel gaaf... en hij heeft 1 waterblock voor t hele mobo, da's ook wel handig. Hij heeft alleen maar 1 PCIx16 slot :(:wehe

Cute bordje. Ik denk dat het er wel stylish uit kan zien. Het heeft alles in zich om deel uit te maken van een Million dollar pc. En toch het nodige overclock potentieel voor als t ooit toch eens teveel gaat kriebelen.
Maar dat wordt dus gewoon 1 hele snelle dubbele gpu a la gtx295 of hd5870x2.

Gheghe ik bedoelde dus eigenlijk of die nu geen rode pcb meer heeft (ex rode pcb) of dat die niet meer in je bezit is (m'n ex 4870). :icon_wink:
 
Ik begrijp dat je je rig van binnen zwart wilt hebben (kast van binnen zwart, zwarte plank).
Komt daar nog een signaal of steun kleur bij ? Of blijft t strak zwart.:107:
Zwarte slangen, zwarte repen, zwarte pcb etc.
 
Zwarte slangen komen er wel in, gewoon omdat ik het superstrak vind staan. Of ik er echt een contrastkleur tegenaan ga gooien weet ik nog niet, maar ga iig veel werken met witte ledjes! Of het wordt een contractkleur die matched bij de Noctua's, of ik ga ze over painten :p
 
Haha, vind het een mooie kast, maar de Lian Li ziet er toch weer wat strakker uit. Inmiddels is mijn x58 SLI LE lekker aan het snorren hier op mijn bureau, vanmiddag eens even naar de bouwmarkt voor verf & schuurprut.. iemand nog goede ideeën kwa verfsoort?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
P Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
L LiniusV Pauwels Stijn Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
W Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 22
Silversurfer Even voorstellen: Project Silversurfer Evo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
T thatprosteal- troy - voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
K Even beleefd voorstellen: Jarno Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
Flexi-Cook Hi guys, Ik wil mij graag even voorstellen, Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Rammstation Even voorstellen : Rammstation project: Rammstation Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
brepoels peter Mezelf even voorstellen peter brepoels Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
J Even voorstellen - JeroenNietDoen79 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Mandem Ook maar eens voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
J Even voorstellen: Joossens Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
foxbuster Even voorstellen : Foxbuster Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
MDLs Even voorstellen MDLs Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
R even voorstellen rubicon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Even voorstellen :Septimvs Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 27
L Voorstellen Lampenkap Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
A FF Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
S Even voorstellen dan maar. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
C Zal Mezelf & Hotline even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
B Mezelf even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
R Even voorstellen - Dennis Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
J Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
H Even Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
retrorick Opnieuw weer even voorstellen denk ik... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
H Voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
MRHelmond Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
M Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
S Sparks.nl - Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
A Even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
R Ook even voorstellen.... Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
H Even voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
S Even voorstellen, Timo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Q Even Voorstellen, Barry Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
R Even voorstellen, Hallo Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Bas9466 Wil mij even voorstellen. Bas Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
M even mezelf voorstellen. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
F Voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 3
A Even voorstellen Alex Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 8
B Voorstellen Brutus83 / Raymon Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
R Voorstellen Ramonnie Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 13
Michel Nog ff voorstellen: Michel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
A even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
AQuAKiNG Even voorstellen.. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
V even voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
G even voorstellen wim/gorky Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 7
tijgervarken voorstellen Xander/ Tijgervarken Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
Grav3D1gger Even voorstellen Grav3D1gger / Johnny Meerveld / PC heeft geen naam. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan