Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik ben bang dat het nederlands elftal flink op de billetjes krijgt en dat duitsland - spanje dit jaar de finale wordt. Waarbij duitsland de overwinning binnen gaat slepen
Dat de wedstrijden tegenvallen vind ik helemaal niet, ik vind net dat er hier en daar wat mindere zijn maar algemeen gezien is het een goed EK tot hiertoe.
Het goede nieuws is is dat we nu weten dat Van Persie ook op een EK kan scoren.
Het slechte nieuws is dat komende zondag 1 goal niet voldoende zal zijn.
Dat zou betekenen dat de lievelingetjes van Bert hun totale productie tot nutoe op het EK moeten zien te verviervoudigen.
Statistisch gezien is dat niet heel erg aannemelijk.
Tenzij Sneijder op Vaderdag net zo memorabel gaan spelen als Michael Jordan ooit deed op Vaderdag in 1996.
Als Denemarken van Duitsland verliest is winst tegen Portugal met twee doelpunten verschil genoeg om met drie puntjes in de kwartfinale te komen.
Nederland heeft een doelsaldo van -2, Portugal en Denemarken hebben beiden een doelsaldo van 0. Mocht NL slechts met 1-0 winnen van Portugal en de Denen verliezen met 1-0 van Duitsland, dan staan NL en Denemarken beiden op een doelsaldo van -1. Ik geloof dat dan het onderling resultaat de doorslag geeft. Dat is in het voordeel van de Denen.
spannend spannend
Wat voetbal betreft zal er vandaag denk ik meer te genieten zijn. Ik ben benieuwd of Italië het goede spel van die wedstrijd tegen Spanje kan voortzetten. Spanje kijk ik zo i zo elke wedstrijd al naar uit: Xavi en Iniesta > de rest