• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

End of the Year Contest

Sw333t

I Love my NUC
EotY_banner_550px.png

Leden van het leukste forum van Nederland, te weten Highflow.

Ik presenteer jullie de "End of the Year Contest", een contest die puur persoonlijk gestart is om jullie al community te bedanken voor al jullie inzet om de community te laten groeien tot wat hij nu is.

Dit betreft de spinoff, zijn er voldoende inzendingen, dan zal dit volgend jaar opnieuw terugkomen met wellicht een nog grotere prijzenpot.

Wat moet je doen in deze contest:

Plaats in dit topic een reactie met maximaal 3 foto's (of filmpje) van je pc (buitenkant / binnenkant). Deze reactie mag je zo vaak wijzigen als je wilt, de inzending die er staat op 21-12-2015 om 00:01 uur geldt als laatste inzending. Erna wijzigen geldt als diskwalificatie (ik maak screenshots ervan en ben zeer streng).

Wat kan je winnen:

Een cadeaubon van Highflow ter waarde van 150 euro!

Wie mogen er meedoen:

Aangezien dit een contest is voor de huidige geregistreerde gebruikers die ook actief mensen helpen (in zowel shoutbox als forum), stel ik als eis dat een gebruiker minimaal geregistreerd dient te zijn in 2014.

Aangezien deze contest persoonlijk opgezet is, zijn medewerkers van de Highflow shop niet uitgesloten.

Waar beoordeel ik op:

Bling / mooi / gaar / raar / lelijk / dof... het maakt mij niet uit. Ik moet er door geraakt worden, dat kan op meerdere manieren. Doe je best zou ik zeggen en wie weet.

Wanneer komt de uitslag en wanneer heeft de winnaar de prijs in huis?

De uitslag volgt nog voor kerst 2015 en de prijs zal uiterlijk 24-12 in huis zijn van de winnaar.


Overige regels:

- aub geen foto's van pc's met dikke lagen stof (daar win je alleen mee als je de enige deelnemer bent),
- over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd,
- bij vragen over de contest, stel ze aub via PM, email (mark@sw333t.nl) of via het discussie topic,
- foto's dienen eigen foto's te zijn, indien hiermee gefraudeerd wordt volgt er diskwalificatie,
- de prijs is niet in te wisselen tegen contanten,
- heb plezier, dat is het belangrijkste!

EotY_550px.png
 
Laatst bewerkt:
Hier mijn inzending, ik was hier al wat langer mee bezig vanwege een lastige tijd wat ik wil afsluiten en ik de tekst daarom ook heb gekozen vanwege wat ik allemaal mee heb gemaakt en nog steeds meemaak.





 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy EK-Quantum Magnitude High End CPU blokken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
Freddy EK-Velocity series High-End CPU Water Blocks HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
iSP Oud low-end test pci-e kaartje AMD/Nvidia Gevonden 1
JeanPaul [VERKOCHT] High End EK waterset Verkocht 8
J Advies High-End watercooling setup Socket 2011 Advies Waterkoeling Setup 18
Freddy Hulp met hardware keuze aub! X99 High-End systeem Hardware & Software 30
Sw333t End of the Year Discussie topic Algemene Discussies 5
ChillPascal [IN-ACTIVE] High end GPU incl Waterblok Gevonden 0
XenoMorpH [2013] The End Films / Movies 0
X Mijn eerste waterkoeling systeem (High end) Advies Waterkoeling Setup 18
DieHard [2012] End Of Watch Films / Movies 5
Thieutje Graag wat advies inzake waterkoeling setup voor nieuwe high-end IVY build Advies Waterkoeling Setup 39
B high end fan controller suggesties Electronica 8
B suggesties voor high end fancontroller Electronica 0
k.3nny End of the story build. Gallery & Build Logs 122
V 1e Waterkoeling (High-End) Budget 500,- Plan Advies Waterkoeling Setup 36
Stephan---pro Build4Power ultimate high-end PC Algemene Discussies 7
K High-end muis (tips) gezocht Hardware & Software 31
Gold Leader Avenger M99, mijn retro high end Game systeem van 1999, gerenoveerd! Gallery & Build Logs 7
Quadcore [VERKOCHT] Diverse High-end Cooling stuff Verkocht 38
G New high end WC set. Waterkoeling 10
Flythe Swiftech fillport + bitpower end cap HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy Photo Contest Test Fotografie, Film en Video 3
C HONDA Contest (stem voor mij please :) ) Algemene Discussies 13
Freddy Stem en WIN! HighFlow Casebadge Photo Contest for Moderators! 2011 HighFlow Computer Cooling Shop 115
Freddy Winnaars HighFlow Casebadge Contest 2011 :) HighFlow Computer Cooling Shop 46
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest 2011! Doe gratis mee en win mooie prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 62
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest 2011: DISCUSSIE TOPIC ;) HighFlow Computer Cooling Shop 254
Freddy Winnaars HighFlow Sticker Contest :) HighFlow Computer Cooling Shop 25
Freddy Contest: Nieuwe header voor de webshop! HighFlow Webshop 67
Freddy Contest: Waar is jouw HighFlow Sticker??? Win prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 30
Freddy Winnaars HighFlow Casebadge Photo Contest! HighFlow Computer Cooling Shop 37
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest: DISCUSSIE TOPIC ;) HighFlow Computer Cooling Shop 191
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest! Voor de Moderators HighFlow Computer Cooling Shop 66
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest! English Version HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest! Doe mee/win mooie prijzen: Corsair 700D en meer! HighFlow Computer Cooling Shop 54

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan