Sw333t
I Love my NUC

Leden van het leukste forum van Nederland, te weten Highflow.
Ik presenteer jullie de "End of the Year Contest", een contest die puur persoonlijk gestart is om jullie al community te bedanken voor al jullie inzet om de community te laten groeien tot wat hij nu is.
Dit betreft de spinoff, zijn er voldoende inzendingen, dan zal dit volgend jaar opnieuw terugkomen met wellicht een nog grotere prijzenpot.
Wat moet je doen in deze contest:
Plaats in dit topic een reactie met maximaal 3 foto's (of filmpje) van je pc (buitenkant / binnenkant). Deze reactie mag je zo vaak wijzigen als je wilt, de inzending die er staat op 21-12-2015 om 00:01 uur geldt als laatste inzending. Erna wijzigen geldt als diskwalificatie (ik maak screenshots ervan en ben zeer streng).
Wat kan je winnen:
Een cadeaubon van Highflow ter waarde van 150 euro!
Wie mogen er meedoen:
Aangezien dit een contest is voor de huidige geregistreerde gebruikers die ook actief mensen helpen (in zowel shoutbox als forum), stel ik als eis dat een gebruiker minimaal geregistreerd dient te zijn in 2014.
Aangezien deze contest persoonlijk opgezet is, zijn medewerkers van de Highflow shop niet uitgesloten.
Waar beoordeel ik op:
Bling / mooi / gaar / raar / lelijk / dof... het maakt mij niet uit. Ik moet er door geraakt worden, dat kan op meerdere manieren. Doe je best zou ik zeggen en wie weet.
Wanneer komt de uitslag en wanneer heeft de winnaar de prijs in huis?
De uitslag volgt nog voor kerst 2015 en de prijs zal uiterlijk 24-12 in huis zijn van de winnaar.
Overige regels:
- aub geen foto's van pc's met dikke lagen stof (daar win je alleen mee als je de enige deelnemer bent),
- over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd,
- bij vragen over de contest, stel ze aub via PM, email (mark@sw333t.nl) of via het discussie topic,
- foto's dienen eigen foto's te zijn, indien hiermee gefraudeerd wordt volgt er diskwalificatie,
- de prijs is niet in te wisselen tegen contanten,
- heb plezier, dat is het belangrijkste!

Laatst bewerkt: