dark viper zwolle
Junior Member
een zeer goed presterde water blok voor een schapelijke prijs makelijk te instaleeren en te gebruiken en te onderhouden
de koeling prestatie hangt ook een beetje af van je wc setup kwa rad`s ik heb hem samen gekopelt met 1x 360mm rad en 1x 120mm rad 120mm fan der op van revoltech max rpm op 1200
cpu koeler
gebruikte waterkoeling setup
ek-supreme plexi
pomp
Laing DDC-1 MCP350 12V
Waterverplaatsing: 440 liter / uur
met de EK-DDC X-TOP Rev.2 Plexi
Radiatoren
Black Ice GT Stealth 360 Black
en de XSPC RS120 Black
fan`s
3x Revoltec 120MM Dark Grey White LED (360 rad)
1x Enermax 120MM Cluster UCCL12 PWM - White LED (120rad)
slangen
Feser Tube - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD - BLACK
Reservoirs
Coolplex Pro 25 waterreservoir
gemiddelde temp`s cpu
stock temp 2.66 mhz 32.c idle load 48.c
oc 1 temp 3.60 mhz 35.c idle load 52.c
oc 2 temp 4.40 mhz 38.c idle load 60.c
aan mijn mening toch redelijke temp`s
let op jou temp`s kunnen af wijken van mijn temp`s af hankelijk van je setup
onderhoud is gemakelijk je hoeft alleen 4 schroefjes los te maken en de top der af te plukken en met een theedoek schoon te maken
enige donw side is dat de midden stuk de verdeler van het vloeistof als je geen vloeistof filter in je setup heb deel`s verstopt raakt door dat de gleuven nouw zijn
diezine met de plexi top kan je 2x 3mm led aanbrengen voor een kleur rijk uiterlijk verder is de kopere basis mooi strak en glad voor een goede koel oppervlak na deel aan het diezine is dat de midde verdeler mag wel iets beter af gewerkt worden
installatie van het cpu blok
het blok is vrij makelijk te monteren in de bij geleverende handleiding staat alles presie uit gelegt hoe en wat
het is een tip om een back plate bij aan te schaven voor een goede sluiting tussen het blok en de cpu
en de meeste spanning van het moederbord zelf af haalt
helaas word deze backplate niet standart bij geleverd wat aan mijn mening gewoon der standart bij moet
aan gezien der bij de meeste cpu bloken een plate is bij geleverd
verder niets en weinig te klagen
van mij krijgt deze koeler en 8
de koeling prestatie hangt ook een beetje af van je wc setup kwa rad`s ik heb hem samen gekopelt met 1x 360mm rad en 1x 120mm rad 120mm fan der op van revoltech max rpm op 1200
cpu koeler
gebruikte waterkoeling setup
ek-supreme plexi
pomp
Laing DDC-1 MCP350 12V
Waterverplaatsing: 440 liter / uur
met de EK-DDC X-TOP Rev.2 Plexi
Radiatoren
Black Ice GT Stealth 360 Black
en de XSPC RS120 Black
fan`s
3x Revoltec 120MM Dark Grey White LED (360 rad)
1x Enermax 120MM Cluster UCCL12 PWM - White LED (120rad)
slangen
Feser Tube - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD - BLACK
Reservoirs
Coolplex Pro 25 waterreservoir
gemiddelde temp`s cpu
stock temp 2.66 mhz 32.c idle load 48.c
oc 1 temp 3.60 mhz 35.c idle load 52.c
oc 2 temp 4.40 mhz 38.c idle load 60.c
aan mijn mening toch redelijke temp`s
let op jou temp`s kunnen af wijken van mijn temp`s af hankelijk van je setup
onderhoud is gemakelijk je hoeft alleen 4 schroefjes los te maken en de top der af te plukken en met een theedoek schoon te maken
enige donw side is dat de midden stuk de verdeler van het vloeistof als je geen vloeistof filter in je setup heb deel`s verstopt raakt door dat de gleuven nouw zijn
diezine met de plexi top kan je 2x 3mm led aanbrengen voor een kleur rijk uiterlijk verder is de kopere basis mooi strak en glad voor een goede koel oppervlak na deel aan het diezine is dat de midde verdeler mag wel iets beter af gewerkt worden
installatie van het cpu blok
het blok is vrij makelijk te monteren in de bij geleverende handleiding staat alles presie uit gelegt hoe en wat
het is een tip om een back plate bij aan te schaven voor een goede sluiting tussen het blok en de cpu
en de meeste spanning van het moederbord zelf af haalt
helaas word deze backplate niet standart bij geleverd wat aan mijn mening gewoon der standart bij moet
aan gezien der bij de meeste cpu bloken een plate is bij geleverd
verder niets en weinig te klagen
van mij krijgt deze koeler en 8
Laatst bewerkt: