• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

EK legt productie vernikkelde waterkoelblokken stil

op iedereen eigenlijk, maar vooral thijs :).

maar iedereen met fout blok moet in prenciepe gewoon RMA kunnen doen, je hebt immers een foutief product geleverd gekregen (zelfde als dat je plexi versie hebt zonder gaten..... (wat mij overkomen is ook al vind ik het niet erg gezien ik uv heb met led strips)
 
is dit hele probleem inmiddels al over?
want zie overal dat de problemen er zijn maar niet dat er nou al echt een uitkomst is..

zal het nou wijsheid zijn om de koper versie te kopen of wel gewoon voor de nickel versie gaan?
 
Hmm dat wordt dus binnenkort een snel eens even de boel opschroeven en kijken wat er precies allemaal aan de hand is!

Heb hier een EK5870 Nickel blok dus ik ga er van uit dat dit een van de nickel types is die ook is aangetast ..

Wel een mooie reden als ik de loop toch open heb, om er nog een 5870 bij in te prikken!
 
Al lang ja, na onderzoek is EK met een nieuwe nikkel legering en methode aan de slag gegaan die de problemen op zouden moeten lossen.
De garantie bepaling is echter gebleven dus als je een blokje in bezit hebt die hier last van heeft, moet je gewoon een mailtje naar EK sturen.
 
Schrok me de pleuris toen ik het net las :) Heb nu 21 maanden de EK5850 Nickel/Plexi blok in mijn rig hangen inclusief een Silver Coil. Nooit geen water vervangen, Tygon slangen zijn wel mat geworden maar kijk toch nooit in de kast :)

Net even wat pics geschoten met mijn telefoon. Niets geen aanslag te zien bij mij.
 
Of mijn ogen moeten wat markeren, maar ik zie hier niets op!

15cddae.jpg


t8111l.jpg


Dat bruine op 2de plaatje is een weerkaatsing van iets anders, gaan aantasting :)
 
als het nickel er af is zie je het effect heel duidelijk
bij mij wat het de 1e keer binnen een maand raak en zat er zoveel smurrie in mijn waterblock dat doorstroming nog minimaal was
als je blok er al zo lang inzit denk ik niet dat je een blok hebt wat er last van zal hebben
 
Zoals ik al zei, 21 maanden zonder er maar 1 keer naar om te kijken. Zelfs geen stof weghalen hahaha
Maar dat valt ook reuze mee, als de 2de 5850 erin gaat zal ik wel even de borstel erdoorheen halen :)
 
Terug
Bovenaan