• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Diverse onderdelen

Dajackal

Junior Member
Bij deze mijn beroordelingen van de spullen die ik de laatste tijd heb gekocht bij HighFlow. Ik zal later ook nog wat foto’s erbij plaatsen. Tevens zal ik ze ook in de shop bij de reviews zetten.

Freddy bedankt voor de snelle en goede service :D

Spelfouten etc worden nog een keer naar gekeken aangezien ik dit stuk in 1 keer heb getypt.

Black Ice GT Stealth 240 Black
Deze radiator ziet er goed uit. Mooi blinkende zwarte lak. Heb er per ongeluk met een schroevendraaier langsaf geschuurd maar was geen lak vanaf. Dus die zit er lekker dik op. Wat ook fijn is is de ijzeren plaatjes achter de schroefgaatjes zodat je niet te ver kan doordraaien. Koelprestaties zijn goed. Ik heb er op het moment 2 Gentle typhoons opzitten.

Lain DDC-1 MCP350 12V
Zeer fijne en kleine pomp, is maar heel zachtjes hoorbaar door het bijgeleverd stukje schuim wat je eronder kan plakken. Was wel even zoeken naar een torx voor de top eraf te draaien.

Swiftech MCB-120 Radbox
Dit is een ideaal ding als je met ruimte problemen zit. Die had ik op mijn antec 902, door middel van dit product kon ik mijn 240 radiator op de achterkant bevestigen. Zo zat er ook nog een ruimte tussen voor een luchtstroom die niet uit de kast kwam. Alle mogelijke schroefjes zijn erbij geleverd. En is ook makkelijk af te nemen door de kleine schroefjes waarmee het hoofd “huis” vastzit

XSPC Laing DDC Acrylic Reservoir
Het bevestigen op mijn MCP350 pomp was heel snel gebeurt. Even kijken of de rubberen ring er goed opzit en dan vastdraaien en klaar. Ik dacht eerst dat de schroefgaten waar de fitting in gaat niks kunnen hebben. Maar ze zijn zeer stevig.

Ultra Bright Cold UV Light 30cm Quad Set
Ik vind persoonlijk dat er een beetje weinig licht vanaf komt, ik heb er 4 in mijn kast zitten en nog niet alle slangen lichten op. Aansluiten is trouwens heel snel gebeurt.

Watercool Heatkiller Rev3.0 S1366
Dit is een heel mooi cpu block met goede koelprestatie’s. Bevestiging was wat minder. Als je de afstandhoudertjes bevestigd en achterkant de schroefjes erin draait zit het goed vast. Maar als je het block zelf van de houder wilt afhalen,draaien 9 van de 10 keer de afstandhouders mee, zodat je het moederbord weer eruit moet pakken om de schroefjes aan de achterkant vast te houden.

Thermochill EC6 Non Conductive Coolant - Clear/UV Blue
Ziet er leuk uit in het reservoir,helaas heb ik UV blauwe slangen dus zie er niet veel van. Meer kan ik niet hierover vertellen

Sunbeam Rheobus Extreme Black
Dit is een geweldige Fancontroller, 6 kanalen en er kan 30 Watt per kanaal op. Door middel van de blauwe ledjes kan je zien hoe ver het knopje openstaat. Het voorplaatje heb ik er ook afgehaald want het plastic vond ik niet zo mooi, als het eraf is krijg je het zwarte metaal te zien. Komt er teveel licht vanaf? Dan kan je de ledjes intern een beetje naar achteren buigen.

XSPC RS360 Black
Mooie budget radiator, ik heb hem samen met een 240 in 1 loop zitten en er zit een i7 920 en een gtx275 op en ze worden lekker koel gehouden. Je moet wel oppassen dat je niet te hard door draait anders zit je in de koelribben.

EK-FC275 GTX SLI – Acetal
Eerste gedachte was poeh deze is zwaar. Ik vind het chroom mooi uitzien. Het monteren ging zeer snel, alleen zat ik een beetje te prutsen met de strips die erbij zitten. Of ik had te slecht geknipt of er zat te weinig bij. Temperaturen zijn van 90 load naar 41 load gegaan. Dit vind ik een heel goede verbetering. En ik heb niet meer het lawaai van de kleine ventilatortjes van de orginele koeler.

Anti Knikveer 13MM (3/8) UV Blue PrimoChill
Doet waar het voor gemaakt is  Knikken tegengaan. Aangezien ik een extra radiator in de onderkant van mijn 800D heb geplaatst moest ik wat mooie bochtjes maken. Door middel van de veren knikte het geheel niet.

Slangknipper (10-40MM)
Ik was stom geweest om dit niet de eerste keer te bestellen, maar het is geweldig. Dit is een must have, knip en klaar. Ik was met een schaar aan het prusten maar die was niet scherp genoeg. Met de slangknipper was het zo gebeurt.

Scythe 120MM Gentle Typhoon 1450RPM
Zeer stille fan met een goede luchtverplaatsing, ik moest mijn oor dichtbij houden om hem te horen. Vooral tegenover de s-flexen wat ik van te voren had.

Corsair Obsidian 800D
Geweldige kast! Zoveel ruimte in dit ding! Ik had eerst een antec 902 maar door het inbouwen van de waterkoeling had ik geen plaats meer voor mijn harde schijven en cdrom speler. Hier past alles in. Ik had nog brackets voor 3,5” naar 5,25” dus er konden nog meer harde schijven in. Het onderste drive gedeelte heb ik eruit gehaald om nog een radiator te plaatsen. Dit was even de popnagels wegboren en dan wrikken aan het metaal. De binnenkant van de kast is mooi ingedeeld, en ruimte zat voor alle componenten. De rubber flapjes voor de talloze kabeldoorvoeren zijn geweldig. Aan de achterkant zit ook een ruimte waar de kabels komen, maar dit functioneert ook nog eens als warme luchtafvoer van de harde schijven. Het klepje om aan de processor te komen is ook heel handig. Een echte aanrader vooral omdat je erzoveel spul in kwijt kan.

PSU 8-Pin CPU Verleng Kabel 25CM Premium Sleeved Black
Omdat de Corsair 800D zo groot was had ik deze nodig. Het is een gesleevde kabel die er netjes uitziet.

Revoltec Ultra Bright Cold BLUE Light - 10cm TWIN set
Hier komt een berg licht vanaf. Door middel van de bijgeleverde aan/uit knopjes kan je ze mooi uitzetten als je het wat donkerder wilt. De kleur is mooi helder blauw.

Aqua-Computer Temperature Sensor Inline 1x G1/4 ID 1x G1/4 OD
Deze heb ik nog niet kunnen testen aangezien ik dacht dat ik hem gewoon op het moederbord kon aansluiten, dit was dus niet zo. Je moet nog een appart schermpje of andere apparatuur voor hebben. Bevestigen was snel gedaan, aangezien het een inline is, ik heb hem op de bovenkant van mijn reservoir gezet.

TFC Triebwerk TK-121 - 1200RPM
Zeer krachtige fan doordat er al een shroud ingebouwd zit, ze zijn lekker stil en zien ook nog eens mooi uit, op mijn fancontroller kan ik ze heel zachtjes laten draaien zodat je ze helemaal niet meer hoort en toch komt er dan nog genoeg lucht uit. Bevestigen was wat moeilijker aangezien ik niks zag wat ik deed door de lange schroeven bovenin mijn 800D. Ik heb naderhand nog een noise absorber erbij gekocht aangezien het geluid van de behuizing resoneerde in mijn kast, dit werkte zeer goed.

Arctic Cooling MX-2 Koelpasta (4g)
Goede Koelpasta met geode prestaties zoals bijna alle reviews zeggen. Het is goed uit te smeren.

120MM Noise Absorber - TFC Xvibe – White
Doet wat het zegt, het neemt het geluid op, ik heb ze geplaatst op mijn triebwerks deze resoneerde door de kast. Na het plaatsen van deze was het geluid weg.

Petras Tech PT_Nuke -PHN Concentrated Biocide (10mL)
Nog niet gebruikt, volgende keer als ik gewoon gedestileerd water gebruik doe ik van deze een paar druppeltjes erbij. Wel mooi om al die waarschuwingen op de verpakking te lezen.

Xigmatek 140MM XLF-F1454 Blue 1000RPM
Deze fan ziet zeer mooi uit door het ledje wat erin zit, doordat ze 140mm zijn hoor je ze bijna niet en er wordt een bak lucht doorheen geduwt. Ze hebben mijn standaard corsair fans in mijn 800D vervangen. Nu komt er genoeg frisse lucht in de kast en ook nog eens met een mooie look 

1000W Corsair CMPSU-1000HX
Omdat ik een GTX 480 wil moest er een nieuwe voeding komen, deze is het uiteindelijk geworden. Hij past mooi bij mijn Corsair Obsidian 800D en er zitten zat kabels bij die mooi zijn afgewerkt. De 8pins moederbord kabel was een beetje kort maar deze was snel verlengd. Zodra ik mijn nieuwe videokaart heb kan ik hem belasten want nu is hij niks aan het doen met een i7 920 en een gtx275.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R [VERKOCHT] Diverse WC Onderdelen XSPC/Bitspower/Thermaltake Verkocht 8
tomasvanderpijl [TKA] Diverse WC onderdelen Verkocht 8
CDA441 [Gezocht] Diverse onderdelen Gevonden 0
N [VERKOCHT] Diverse WC onderdelen Verkocht 21
iSP [IN-ACTIVE] Diverse onderdelen en/of complete Lian Li PC-6X onderdelen Gevonden 0
vincent [TKA] diverse waterkoelings onderdelen aquacomputer koolance ek. Verkocht 7
starsky Diverse onderdelen Gesloten 3
AceBaran [REFUSED] Diverse pc onderdelen Verkocht 17
k.3nny [INACTIVE] Diverse WC-onderdelen Verkocht 5
Sanders [VERKOCHT] Diverse onderdelen koeling Verkocht 5
BETA911 [INACTIVE] Allerlei diverse onderdelen... Verkocht 9
ShockRaver [VERKOCHT] Diverse Soft Tube Feser koppelingen 1/2 ID 3/4 OD Verkocht 2
foxbuster [TKA-BITPOWER] Diverse bitspowerfittingen en koppelingen Verkocht 1
ForresT Diverse HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
C Diverse H20 & Noctua fans te koop Verkocht 3
88Gamer88 [VERKOCHT] Diverse Spullen: 775 CPU, MOBO, DDR 2 Verkocht 2
Viepert [TKA-Diverse] Uitverkoop diverse hardware Mobo's / GPU / CPU's / PSU Verkocht 11
Aequitis [TKA] Diverse WC hardware Verkocht 4
the_cyberspace Diverse onderdeeltjes / mod spul HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
S [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower Fittingen aangeboden! Verkocht 1
S [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower fittingen Verkocht 0
S [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower fittingen Verkocht 0
S [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower fittingen Verkocht 2
Sw333t [CANCELLED] Cooler Master Elite 120 Advanced White met diverse extra's Verkocht 8
l3p [VERKOCHT] Diverse EKWB - XT en XTX Radiatoren (240-360-480) Verkocht 2
E [VERKOCHT] diverse Verkocht 3
K0G3L [REFUSED] Heatkiller 3.0 en EK HD4890 special edition en diverse koppelingen Verkocht 9
E [IN-ACTIVE] Diverse Verkocht 2
S [IN-ACTIVE] Diverse Verkocht 5
M [VERKOCHT] Bitspower reservoir en diverse 120mm fans te koop! Verkocht 2
sir serial [VERKOCHT] Diverse Fittingen! Verkocht 16
brinkdinges [VERKOCHT] Inbusbouten en moeren, diverse maten Verkocht 5
Dustyrick [IN-ACTIVE] Diverse koeling spullen Verkocht 3
l3p [VERKOCHT] Diverse EKWB CoolStream XT Radiator Verkocht 1
l3p [IN-ACTIVE] Diverse Bitspower 120mm & 140mm Fan & Rad Guards Verkocht 3
Besje [IN-ACTIVE] Diverse koeling Verkocht 10
Mobomonster [VERKOCHT] Diverse hardware oa. E8400 Verkocht 24
N [VERKOCHT] Diverse hardware Verkocht 0
boefmans [IN-ACTIVE] Diverse diensten/bedrijven Gevonden 5
thiesggb [GEVONDEN] Diverse waterkoelings-benodigdheden Gevonden 5
Sw333t [VERKOCHT] Diverse fittingen te koop Verkocht 17
Besje [IN-ACTIVE] Diverse koeling Verkocht 13
z999 [VERKOCHT] Diverse fittingen Verkocht 7
C [VERKOCHT] Diverse Hardware Verkocht 13
Sw333t Diverse hardware HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
F [IN-ACTIVE] Diverse Hardware Verkocht 3
Sw333t [VERKOCHT] Diverse hardware Verkocht 20
Aequitis [VERKOCHT] Diverse Hardware Verkocht 35
cool daddy Diverse vragen.... NVIDIA 6
A [IN-ACTIVE] Diverse waterkoeling: blokken, fittings, radiators, pomp en nog wat Verkocht 31

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan