• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[dienst] animo Krimptang verhuur.

Wil niet lullig doen, maar lijkt me niet handig dat men hier links post naar krimptangen die niet bedoeld zijn voor MiniFit Jr pins. Heb je die krimptang zelf? Kan je foto's laten zien van een werkend ATX24 waar gekrimpt is met die tang? Kan het ding ook strak sleeven zonder dat de draad uit het pin gerekt kan worden?

Als mensen hier gaan investeren in zo'n tang, neem dan gewoon eentje waar zeker is dat ie het goed doet. Dus de MDPC tang (65 euro inkl. verzendkosten) of de ModDIY tang (45 euro inkl. verzendkosten).

:)
 
Ben bang dat dit iets is wat je niet kunt realiseren. Ik loop wel ff naar de buren, hebben er vast wel eentje.
Daarbij, constant laten verzenden etc werkt niet. Bijvoorbeeld mijn situatie, ik heb amper de tijd om zo'n tang te gaan versturen.

PLUS:
jij wil de investering doen van de 50 euro (gem), en wat jij zegt:
Niks betalen voor de tang behalve de verzendkosten. Dat betekent dat jij voor die 6/7 euro constant op je tang moet letten, er aan denken en hem evt ophalen of wegbrengen.

Dit is mijn visie, en ik redeneer zo omdat ik niet ben voor "voor-wat-hoort-wat" aangezien altijd een persoon benadeeld word.
Challasss
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan