Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Shipped it out via first class international service. It doesn't have tracking but it usually takes 10-14 days. That will still get it there much fast than waiting for Freddy to come back from holiday.
Kleine beschadiging aan de binnenkant? of gewoon een stukje vuil?
Either way. Straks even beter kijken wat het is.
Anders het ding gewoon omdraaien. Normaal kan ik mij er erg druk om maken over dit soort dingen maar op dit moment niet meer. Vind het wel prima.
Binnenkort alles inbouwen met Thierry.
Durf het niet aan om zelf te gaan zitten 'klooien'. De set + de hardware heeft mij al een klein fortuin gekost dus wil graag iemand met wat expertise erbij hebben.
Remo als je wat hulp nodig hebt met sleeven wil ik je wel helpen hoor!
En wat een tof resevoir! Your right, eerder werd deze verkocht onder de naam T-virus.
Net Thierry hier geweest.
Loop is voor elkaar op papier. Moet alleen nog wat dingen bestellen.
Had wat dingen expres niet bestelt en sommige dingen die ik had bestelt waren eigenlijk niet nodig of verkeerd. Kan niet alles hebben. Ben maar een beginner met deze ongein.
Hopelijk kan ik de spullen die ik niet ga gebruiken nog terugsturen. Anders helaas.
Mijn geduld is een beetje op als ik echt heel eerlijk ben.
Het is ook niet echt een slimme zet geweest om gelijk zo'n set als dit te gaan bouwen.
Zeker niet met 0 ervaring.