Doet je ccfl in je res het nu wel goed of ie naar de klote???
Thierry perfectly imperfect 16 oktober 2011 #141 Doet je ccfl in je res het nu wel goed of ie naar de klote???
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 16 oktober 2011 #142 Update! Ja ja dames en heren! Eindelijk zit alles erin. Gister zoals Thierry al zei een lange bouwdag gehad. Maar het resultaat mag er wezen. PICS! En voor mij het 'spektakel' stuk De CCFL doet het! Nog bedankt Thierry! en Mark bedankt voor de ledstrip. De strip zie je niet als het zijpaneel erop zit. Dus alles in mooi weggewerkt Binnenkort nog wat mooiere en betere foto's schieten. Enjoy
Update! Ja ja dames en heren! Eindelijk zit alles erin. Gister zoals Thierry al zei een lange bouwdag gehad. Maar het resultaat mag er wezen. PICS! En voor mij het 'spektakel' stuk De CCFL doet het! Nog bedankt Thierry! en Mark bedankt voor de ledstrip. De strip zie je niet als het zijpaneel erop zit. Dus alles in mooi weggewerkt Binnenkort nog wat mooiere en betere foto's schieten. Enjoy
Vissa Vissa! 16 oktober 2011 #144 Lekkeeeeeerrrr!!!!! Als ik dat zo zie denk ik meteen weer terug aan mijn 800D! Krijg gelijk weer zin om te bouwen!
Lekkeeeeeerrrr!!!!! Als ik dat zo zie denk ik meteen weer terug aan mijn 800D! Krijg gelijk weer zin om te bouwen!
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 16 oktober 2011 #145 Nou wat houd je tegen. Behalve dat het weer klauwen met geld gaat kosten.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 16 oktober 2011 #148 Het was een heel vermoeiend dagje. Maar zeker top! lekker bouwen, eten, bouwen, drinken, eten, bouwen etc.
Het was een heel vermoeiend dagje. Maar zeker top! lekker bouwen, eten, bouwen, drinken, eten, bouwen etc.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 16 oktober 2011 #150 Custom made by Wwwicked http://forum.highflow.nl/f43/tka-ledstrips-wwwicked-9150/ Echt top kwaliteit. Zeker een aanrader.
Custom made by Wwwicked http://forum.highflow.nl/f43/tka-ledstrips-wwwicked-9150/ Echt top kwaliteit. Zeker een aanrader.
cederieck New member 16 oktober 2011 #151 als ik zo ver ben zeker een ga zien dan want ben van plan met allen zwart en wit te gebruiken en dan zo een led strip ^^
als ik zo ver ben zeker een ga zien dan want ben van plan met allen zwart en wit te gebruiken en dan zo een led strip ^^
Sw333t I Love my NUC 17 oktober 2011 #153 Overigens, goed werk Thierry . Mag ook wel gezegd worden natuurlijk.
VoYaGeRTM New member 17 oktober 2011 #154 Ah heb het even gemist ziet er mooi uit!! Eindelijk zit alles erin
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 17 oktober 2011 #155 wwwicked zei: Overigens, goed werk Thierry . Mag ook wel gezegd worden natuurlijk. Klik om te vergroten... Sowieso. Als ik dit alleen had moeten doen was ik verder van huis geweest. Ben dingen tegen gekomen waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben. Voor alles een eerste keer.
wwwicked zei: Overigens, goed werk Thierry . Mag ook wel gezegd worden natuurlijk. Klik om te vergroten... Sowieso. Als ik dit alleen had moeten doen was ik verder van huis geweest. Ben dingen tegen gekomen waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben. Voor alles een eerste keer.
Thierry perfectly imperfect 17 oktober 2011 #156 nu je tempjes beter zijn verwacht ik wel wat Oc resultaten te zijn hier
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 17 oktober 2011 #157 Ik ga van de week maar een poging wagen. Hardware news, Overclocking Competitions, Reviews Deze gaat eraan!
Ik ga van de week maar een poging wagen. Hardware news, Overclocking Competitions, Reviews Deze gaat eraan!
Johnny Moderator Forumleiding 18 oktober 2011 #158 Ziet er errug strak uit! Goodjob thierry en Experiment!
Mannozels Active member 19 oktober 2011 #160 hee BTW he waar zijn de closeups van de fan sleeving die je beloofd had? hahahaha