• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Baretsu - Bart Van Kerckhoven - Edit Album | Edit Pictures The hydromon giant

baretsu

Member
Baretsu - Bart Van Kerckhoven - The hydromon giant

OK, zoals door Freddy gevraagd even een korte voorstelling en mijn huidige setup (al wordt deze de komende weken volledig herwerkt). Eventjes de administratie:

0. Echte naam (Voor/Achternaam): Bart Van Kerckhoven
1. Nickname: Baretsu
2. Leeftijd: 37 (echte ouwe zak dus)
3. Woonplaats: Zemst - België
4. Studie/Werk: ECM Manager Devoteam Telecom & Media
5. E-mail: bart(punt)vankerckhoven(at)telenet(punt)be
6. MSN: Gebruik ik zelden tot nooit
7. Xfire: gebruik ik evenmin
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Dankzij Google en de zoektocht naar een waterblock voor mijn toekomstige GTX 295

MIJN PC: The Hydromon Giant v1

MOBO: MSI X38 Hydrogen
CPU: INTEL Q9540
MEM: CORSAIR TWIN3X2048-1333C9DHX
VGA: ATI HD 3870X2
SOUND: SOUNDBLASTER X-fi
HDD1: WD 500GB
HDD2: WD 500GB
HDD3: WD 500GB
HDD4: WD 1000GB
OPT1: NEC DVD-ROM
OPT2: NEC DVD RW
PSU: ANTEC Neo 650W
CASE: LIAN LI 2100 Plus
OS: MICROSOFT Windows VISTA ULTIMATE & XP PRO
MON: Nec Multisync 20WGX² Pro (still the max!)
KB: LOGITECH G15 Gaming Keyboard
MOUSE: LOGITECH G5 Laser Mouse
MOUSEPAD: DVTM mousepad
HS: STEELSERIES Audio Headset
SPRS: CAMBRIDGE 5.1
INET: TELENET Pro (20Mbps down, 1 Mbps up)
KOELING: Custom Waterkoeling met:
Aquastream XT USB
2 x Black Ice GT Stealth 240 met 4x1201 Coolink
EK Supreme CPU Waterblock
EK Fullcover GPU HD3870x2 waterblock
EK Multioption Reservoir 250
10/8 slangen met schroefverbindingen​
 
Laatst bewerkt:
ok ... hier de foto's (moest ik even overzetten want stonden nog op andere PC en moesten nog even op mijn website gezet worden, vandaar):

thg2.jpg


thg1.jpg


thg5.jpg


thg3.jpg


thg4.jpg


thg7.jpg


thg8.jpg


thg6.jpg


thg10.jpg


thg9.jpg


thg11.jpg


thg13.jpg


thg12.jpg


thg14.jpg


thg15.jpg


thg16.jpg


thg17.jpg


thg18.jpg


thg19.jpg


thg20.jpg


Zo heb je alvast een idee :119:
 
Laatst bewerkt:
Joa dat is wel erg clean ja :p

Misschien nog iets verzinnen voor de DVD drives en dergelijke?
Er zitten ondertussen 2 van die Lian-Li plaatjes voor (zoals de tweede dus) en achteraan staat er ondertussen ook een alu plaat voor die alle kabels aan het zicht onttrekt.
Verder zijn er nog een pak veranderingen op komst wegens upgrade naar core i7 en GTX 295: aquadrive x4, shrouds onderaan, nieuwe backplaat voor de voeding maken want zal nu horizontaal komen, verwijderen reservoir (nog in beraad op dit moment want wel hoge gig factor natuurlijk, eventueel wordt deze verplaatst naar de bedekkingsplaat van de bays), nieuwe bodemplaat maken onder het mobo want bij de nieuwe setup zal de huidige bodemplaat niet meer de juiste gaten hebben (daar ligt dus nu een extra alu plaat over zodat je enkel de gaten hebt die nodig zijn he, zo wil ik het ook houden in mijn nieuwe setup) ... dus TO BE CONTINUED
 
Welkom hier, ziet er goed uit ga zo door.
Hoe bevalt het moederbord, had hem ooit zelf ook eens willen kopen.
Wat mij betreft het cleanste mobo ooit voor S775 als het op WC aan komt: zoals je ziet loopt het water netjes terug onder de GPU en naast de CPU ... werkelijk een absoluut minimum aan slangen!
En qua prestaties: OC loopt lekker en stabiel (na enkele serieuze problemen tot er eindelijk een deftige Bios uitkwam); het is eigenlijk een X38 Diamond met waterkoeling op so ...
 
Je bent zo oud als je je gedraagd... dan ben ik volgens mijn vriendin 5 :082:
ach ja ... bij mij overdag op en top volwassen en verantwoord (enfin, zo lijkt het toch), 's avonds lekker Nintendo en gaming met de kinderen, 's nachts lekker verder op de PC ...

Ze zeggen dan ook wel eens dat ik schizofreen ben ...
... maar daar geloven wij helemaal niets van :014:
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
B BertusxD - Bart - Desktop-B1337XD2020 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
Bart D Heeey allemaal - Bart D Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
W wemmetje1 - bart paret - corsair 800D Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Fall3n Bart's HTGH Build Gallery & Build Logs 40
Fall3n Bart's Kist Radio Overige Builds 9
Fall3n Bart's Lugen Gallery & Build Logs 14
Fall3n bartklaasse - Bart - Lian Li + Mugen 2 = Uber Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 0
K Diensten te koop? Ik heb hulp nodig met buigen van hard tubing Waterkoeling 4
L Lian Li DK-04 Doorvoer van leiding Waterkoeling 1
G Koeling van mijn tv meubel Overige Koeling 4
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy Alphacool XMAS22 deal, 10% korting op alles van Alphacool! Geldig t/m 31 December 2022 HighFlow Computer Cooling Shop 0
Bl4ckj4ck666 Van soft tube naar hard tube Waterkoeling 1
CyrilBerge Computer start opnieuw op tijdens het starten van Valorant! Gaming 3
Jason Corsair Hydro X Sale - 15% Korting. Van 6 t/m 31 December 2021 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
J DDC pomp revisie van EK Distro-Plate G1 HighFlow Webshop 2
D tips en tricks verbeteren van loop HighFlow Forum 15
R Bevestiging van mijn pomp/reservoir combo Waterkoeling 2
HighFlow Gefeliciteerd, Willem van den Broek. Felicitaties 0
Jason Op voorraad: nieuwe AIO's van EK HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Nieuwe unieke Distro Plate van Corsair HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Jason Ultradunne radiatoren van XSPC HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Soft-tube slangen minder helder na verloop van de tijd? Handleidingen en Installatie Tips 3
C Lek -> product verwijderen van moederbord Waterkoeling 4
HighFlow Gefeliciteerd, I. van der Laan. Felicitaties 1
Silversurfer Probleem met koelen van m.2 ssd (geen flow) Overige Koeling 4
M Bouwen van custom CPU only loop. Waterkoeling 21
L Hulp met uitzoeken van de rest van de onderdelen. Advies Waterkoeling Setup 14
C hulp nodig bij het plaatsten van buizen Advies Waterkoeling Setup 1
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Rammstation inkorten van None Chamfer Crystal Link Tube ??? Waterkoeling 3
Freddy Donderdag 03-07-20 onderhoud, van 08:00 tot 16:00 uur. HighFlow Computer Cooling Shop 7
HighFlow *update* Webshop weer geopend! Webshop was gesloten van 15 juni tot 19~21 juni 2020, i.v.m. grote update HighFlow Computer Cooling Shop 13
Z Rebuild van een loop, welke onderdelen vervangen? Waterkoeling 16
MrGiorgio Corona ver van mijn bed show? Nieuws en Sport 55
HighFlow LG geeft 8k-oled-tv van 88" adviesprijs van 29.999 euro Hardware & Software 1
HighFlow EK Waterblocks onthult speciale EK-versie van de InWin 303 met ingebouwd distributieblok HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
anub1s18 vraagje over de duurzaamheid van acryl onderdelen t.o.v. pom/acetal Waterkoeling 3
M Msi rtx 2080 seahawk Ek reiningrn van binnen (garantie vraag) Waterkoeling 2
F Combineren van producten Advies Waterkoeling Setup 4
D het sleeven van niet psu kabels Cases en Modding 1
Freddy TP17 Draagbaar Mini ITX systeem, uiteraard van acrylaat Gallery & Build Logs 53
D installeren van Bitspower RTX2080ti msi gaming trio x problemen Handleidingen en Installatie Tips 1
S Buigen van Bitspower None Chamfer Brass Link Tubing OD14MM Shining Silver Waterkoeling 2
Freddy EK-MLC Phoenix is hier! De nieuwe modulaire AIO waterkoeling kit van EKWB HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
S Gigabyte GTX 1080ti extreme van lucht naar waterkoeling Waterkoeling 3
the_cyberspace Schroeven m3 35mm zwart van mdpc-x Gevonden 2
Freddy Moeite met het bereiken van jouw Power knop? Alphacool heeft een oplossing :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan