Craven
Member
0. Echte naam : Sonny
1. Nickname: Craven
2. Leeftijd: 20
3. Woonplaats: Hilversum
4. Studie/Werk: HBO Systeembeheer/ Teamleider Appie Heijn
5. E-mail: /
6. MSN: /
7. Xfire: /
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Tweakers.net
MOBO: /
CPU: E6420 @ 3.4Ghz
MEM: Kingston 2GB DDR2 HyperX @ 800MHz 4-4-4-12
VGA: Sparkle 8800GT 512mb Coolpipe 3 (stock)
SOUND: Onboard Realtek
HDD1: Samsung 500Gb Sata 2
HDD2: Samsung 1Tb Sata 2
OPT1: Samsung 20x Dual Layer
PSU: IBL® Power NT 600/700 Watt
CASE: Antec P182
MON: Samsung 22" 226BW
KB: Microsoft Reclusa
MOUSE: Razer Deathadder
MOUSEPAD: Razer Mantis Control
HS: SteelSeries Siberia Headset In-ear
SPRS: Logitech X-540
Koeling: Scythe Mugen, 4x Nexus Real Silent 120mm, Thermalright HR-05, Zie foto's in sig.
Nu vragen jullie je af. Waarom heb je in godsnaam geen moederbord... Dat zit dus zo ik wou vorige week mijn stock northbridge heatsink verwisselen voor een Thermalright HR-05. En toen heb ik mijn northbridge kapot getrokken. Dusss er zit nu een nieuw moederbord aan te komen (DFI LanParty LT X48-T2R). Ook had ik net een nieuwe processor gekocht (Q6700) om tijdens de heatsink wissel ook direct te verwisselen. Was van plan om hem na een weekje ofzo te lappen (inclusief heatsink) wil hem namelijk wel eerst even getest hebben voordat ik met zoiets begin. Ben nu dus alvast mn heatsink aan het lappen.
En als ik dat allemaal voor elkaar heb dan ga ik als ik weer geld heb mijn videokaart upgraden met een Sapphire 4870 + HR-03GT. Alleen moet ik nog even kijken of die koeler de 4870 wel koel kan houden. Maar dat duurt nog wel minimaal een maandje voordat ik zover ben.
1. Nickname: Craven
2. Leeftijd: 20
3. Woonplaats: Hilversum
4. Studie/Werk: HBO Systeembeheer/ Teamleider Appie Heijn
5. E-mail: /
6. MSN: /
7. Xfire: /
8. Hoe ben je bij HighFlow gekomen? Tweakers.net
MOBO: /
CPU: E6420 @ 3.4Ghz
MEM: Kingston 2GB DDR2 HyperX @ 800MHz 4-4-4-12
VGA: Sparkle 8800GT 512mb Coolpipe 3 (stock)
SOUND: Onboard Realtek
HDD1: Samsung 500Gb Sata 2
HDD2: Samsung 1Tb Sata 2
OPT1: Samsung 20x Dual Layer
PSU: IBL® Power NT 600/700 Watt
CASE: Antec P182
MON: Samsung 22" 226BW
KB: Microsoft Reclusa
MOUSE: Razer Deathadder
MOUSEPAD: Razer Mantis Control
HS: SteelSeries Siberia Headset In-ear
SPRS: Logitech X-540
Koeling: Scythe Mugen, 4x Nexus Real Silent 120mm, Thermalright HR-05, Zie foto's in sig.
Nu vragen jullie je af. Waarom heb je in godsnaam geen moederbord... Dat zit dus zo ik wou vorige week mijn stock northbridge heatsink verwisselen voor een Thermalright HR-05. En toen heb ik mijn northbridge kapot getrokken. Dusss er zit nu een nieuw moederbord aan te komen (DFI LanParty LT X48-T2R). Ook had ik net een nieuwe processor gekocht (Q6700) om tijdens de heatsink wissel ook direct te verwisselen. Was van plan om hem na een weekje ofzo te lappen (inclusief heatsink) wil hem namelijk wel eerst even getest hebben voordat ik met zoiets begin. Ben nu dus alvast mn heatsink aan het lappen.
En als ik dat allemaal voor elkaar heb dan ga ik als ik weer geld heb mijn videokaart upgraden met een Sapphire 4870 + HR-03GT. Alleen moet ik nog even kijken of die koeler de 4870 wel koel kan houden. Maar dat duurt nog wel minimaal een maandje voordat ik zover ben.