Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hallo allemaal even een vraagje over de coolermaster stacker, is deze makkelijk te spuiten de aluminuim strips aan de vvorkant met name?
Ik wil eigenlijk deze kast , maar die is niet tekrijgen in europa.
schuren, primer laag voor de hechting, licht opschuren en dan met je eigen kleur erover gaan. ik raad het merk Motip aan, dit wordt ook voor auto's gebruikt. Het werkt makkelijk en ziet er nog eens goed uit
schuren, primer laag voor de hechting, licht opschuren en dan met je eigen kleur erover gaan. ik raad het merk Motip aan, dit wordt ook voor auto's gebruikt. Het werkt makkelijk en ziet er nog eens goed uit
ook motip, in mijn ogen gewoon het merk als je diverse materialen wilt spuiten. Voor de primer, goed schuren en ontvetten. dat kan met sodawater maar ook met thinner (correct me when I am wrong)
Wasbenzine werkt ook heel goed ontvet als een tiet, en wel goed droog wrijven of gewoon goed laten verdampen niet gaan ontvetten en direct gaan spuiten dan word het lelijk. EN LET OP!! Als je voor Motip gaat (die raad ik ook aan, net zelf me kast mee gespoten) dan wel er op letten dat je naar een autozaak gaat, want bij de bouwmarkten bij mij hebben ze alleen de heat resistant en die pakt niet lekker en ziet er niet mooi uit! wel de grijze primer pakken, je hebt er geloof ik 2.
Oh wisten jullie dat Motip ook UV reagerende verf heeft? Maar kan ze helaas nergens vinden. De zaak waar ik was had alleen oranje en wou geen groen bij bestellen :021: