• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Caselabs TH10

Ja daar zit ik nu dus ook over na te denken nu de kast niet onder m`n bureau past. Maar dan zit ik alsnog met de deksel, dat is ook de hoge versie en dan gaat ie alsnog niet passen onder m`n bureau.

En daar kwam ik net dus pas achter he.. ;)

Ik weet niet of je vaak je kast wilt verrijden, maar als je de bijgeleverde rubberen voetjes eronder schroeft, win je 48mm. Is misschien net genoeg.
Of stuur Jim een mailtje en vraag wat het kost om de standaard top-cover op te sturen. Scheelt je ook weer zo'n 64mm

En ik heb (helaas) een vervelende mededeling, de TH10 is er niet meer............

Althans, hij/zij is niet meer bij mij maar bij een plots aangekondigde koper via de mail die zeer veel interesse had. Heb zitten nadenken en nadenken en uit eindelijk besloten de kast op wat hardware en onderdelen na de deur uit te doen. Ook vanwege het gebruik, want de kast (zonder externe componenten) trok 250-260watt constant uit het stopcontact bij idle gebruik, niet grappig als ie 24/7 aanstaat dus de knoop doorgehakt en afscheid genomen :icon_cry:

Maar dit houd me natuurlijk niet tegen en inmiddels heb ik al wel nieuwe hardware aangeschaft en mijn idee was ook om van waterkoeling af te stappen maar je raad het al.. Na het zien van een aantal prachtige builds en de TH10 in het achterhoofd begon het toch weer te kriebelen! :D

Dus er komt een nieuw topic aan met nieuwe hardware en met een hele grote kans met WC erin, want ik heb nog een aantal vraagjes over m`n uitgekozen WC set maar dat komt in het nieuwe topic wel :)

Ik wil iedereen in ieder geval bedanken voor alle reacties en uiteraard voor de hulp links en rechts!

Waar het gebruik precies vandaan kwam weet ik niet. Maar er zaten 2 Xeon`s 5620 cpu`s in, 24gb ddr3 geheugen, 850watt voeding, 12 sata schijven, 2 pompen, de nodige fans, fan controller, hardwarematige raidcontroller en ik zal ongetwijfeld nog dingetjes vergeten zijn.

Er is wel de nodige hardware hier gebleven hoor want ik wou niet alles weg doen ;)

Dat de foto`s weg zijn komt omdat ik er een website van had en deze in z`n geheel heb verwijderd, achteraf niet echt handig, zal eens zoeken naar een backup :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan