Ik heb nu enkele keren spullen bij Highflow besteld en omdat ze altijd netjes en snel leverden was ik uiterst tevreden.
Nu is er helaas bij mijn laatst geleverde bestelling toch echt wat fout gegaan. Het verhaal is als volgt. Na een maand of 2 over de voor en nadelen van waterkoeling gelezen te hebben heb ik uiteindelijk besloten om mijn pc te gaan waterkoelen en aangezien Highflow een zeer uitgebreid aanbod heeft en altijd goed leverde heb ik dus alles hier besteld. Het gaat hier om een 120 rad, een 240 rad, een cpu blok, Feser slang, een pomp en reservoir, 3 fans en nog wat klein spul zoals fittingen enz. voor een bedrag van 358,45 euro. Op 2 mei deze bestelling geplaatst, en alleen de 3 fans(Yate Loons) waren niet op voorraad. Toen enkele weken later deze fans nog altijd als nabesteld stonden heb ik mijn bestelling gewijzigd van 3x Yate loon naar 3x coolermaster fans aangezien deze wel op voorraad waren. Binnen enkele minuten werd de status van mijn bestelling veranderd van nabesteld naar afgerond en verstuurd. Ik was zeer verheugd toen de dag erop mijn bestelling geleverd werd. Omdat het hier een bestelling betrof met veel spullen heb ik die avond de factuur er bij gepakt en ben ik de doos gaan uitpakken. Wat me gelijk al opviel aan de factuur was dat van alle spullen alleen de coolermaster fans niet afgevinkt waren. En inderdaad, alles wat afgevinkt was zat in de doos maar helaas geen fans. Dus dacht ik, ff Highflow mailen en dan is dit zo opgelost. Diezelfde avond nog gemaild en binnen een half uur antwoord! Men vond het zeer vreemd. Of ik even een foto van de factuur wilde mailen zodat dit naar het magazijn gestuurd kon worden zodat men het kon nakijken. Nadat ik de foto van de factuur gemaild had krijg ik vervolgens als antwoord dat de fans inderdaad niet afgevinkt zijn vanwege de wijziging in de bestelling maar dat ze wel zijn ingepakt?. Dit vind ik nogal vreemd want op de factuur staan wel de gewijzigde fans(Coolermasters R4) dus waarom zou je die niet afvinken als je ze in de doos doet. En als ze zijn ingepakt, waar zijn ze dan? Na nog wat heen en weer gemaild te hebben kreeg ik het advies dat ik beter moest kijken in de doos en als ze daar niet inzaten dan zou ik ze wel aan de kant hebben gelegd tijdens het uitpakken, want men wist zeker dat ze zijn ingepakt. Aangezien ik de doos met de factuur erbij heb uitgepakt en alles een voor een heb nagekeken kan ik zeggen dat ik 100% zeker weet dat de fans er gewoon niet bij waren. Nu moet ik dus maar wachten tot men de videobeelden heeft nagekeken en of daar uit blijkt dat ze niet zijn ingepakt. Dit duurt nu ook al een paar dagen, en op de vraag of er inmiddels al naar gekeken is krijg ik geen antwoord. Ik hoop van harte dat dit uiteindelijk toch nog netjes word opgelost zodat ik een tevreden klant kan blijven.
Nu is er helaas bij mijn laatst geleverde bestelling toch echt wat fout gegaan. Het verhaal is als volgt. Na een maand of 2 over de voor en nadelen van waterkoeling gelezen te hebben heb ik uiteindelijk besloten om mijn pc te gaan waterkoelen en aangezien Highflow een zeer uitgebreid aanbod heeft en altijd goed leverde heb ik dus alles hier besteld. Het gaat hier om een 120 rad, een 240 rad, een cpu blok, Feser slang, een pomp en reservoir, 3 fans en nog wat klein spul zoals fittingen enz. voor een bedrag van 358,45 euro. Op 2 mei deze bestelling geplaatst, en alleen de 3 fans(Yate Loons) waren niet op voorraad. Toen enkele weken later deze fans nog altijd als nabesteld stonden heb ik mijn bestelling gewijzigd van 3x Yate loon naar 3x coolermaster fans aangezien deze wel op voorraad waren. Binnen enkele minuten werd de status van mijn bestelling veranderd van nabesteld naar afgerond en verstuurd. Ik was zeer verheugd toen de dag erop mijn bestelling geleverd werd. Omdat het hier een bestelling betrof met veel spullen heb ik die avond de factuur er bij gepakt en ben ik de doos gaan uitpakken. Wat me gelijk al opviel aan de factuur was dat van alle spullen alleen de coolermaster fans niet afgevinkt waren. En inderdaad, alles wat afgevinkt was zat in de doos maar helaas geen fans. Dus dacht ik, ff Highflow mailen en dan is dit zo opgelost. Diezelfde avond nog gemaild en binnen een half uur antwoord! Men vond het zeer vreemd. Of ik even een foto van de factuur wilde mailen zodat dit naar het magazijn gestuurd kon worden zodat men het kon nakijken. Nadat ik de foto van de factuur gemaild had krijg ik vervolgens als antwoord dat de fans inderdaad niet afgevinkt zijn vanwege de wijziging in de bestelling maar dat ze wel zijn ingepakt?. Dit vind ik nogal vreemd want op de factuur staan wel de gewijzigde fans(Coolermasters R4) dus waarom zou je die niet afvinken als je ze in de doos doet. En als ze zijn ingepakt, waar zijn ze dan? Na nog wat heen en weer gemaild te hebben kreeg ik het advies dat ik beter moest kijken in de doos en als ze daar niet inzaten dan zou ik ze wel aan de kant hebben gelegd tijdens het uitpakken, want men wist zeker dat ze zijn ingepakt. Aangezien ik de doos met de factuur erbij heb uitgepakt en alles een voor een heb nagekeken kan ik zeggen dat ik 100% zeker weet dat de fans er gewoon niet bij waren. Nu moet ik dus maar wachten tot men de videobeelden heeft nagekeken en of daar uit blijkt dat ze niet zijn ingepakt. Dit duurt nu ook al een paar dagen, en op de vraag of er inmiddels al naar gekeken is krijg ik geen antwoord. Ik hoop van harte dat dit uiteindelijk toch nog netjes word opgelost zodat ik een tevreden klant kan blijven.