• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Bestelling niet compleet.

CHARL1E

New member
Ik heb nu enkele keren spullen bij Highflow besteld en omdat ze altijd netjes en snel leverden was ik uiterst tevreden.
Nu is er helaas bij mijn laatst geleverde bestelling toch echt wat fout gegaan. Het verhaal is als volgt. Na een maand of 2 over de voor en nadelen van waterkoeling gelezen te hebben heb ik uiteindelijk besloten om mijn pc te gaan waterkoelen en aangezien Highflow een zeer uitgebreid aanbod heeft en altijd goed leverde heb ik dus alles hier besteld. Het gaat hier om een 120 rad, een 240 rad, een cpu blok, Feser slang, een pomp en reservoir, 3 fans en nog wat klein spul zoals fittingen enz. voor een bedrag van 358,45 euro. Op 2 mei deze bestelling geplaatst, en alleen de 3 fans(Yate Loons) waren niet op voorraad. Toen enkele weken later deze fans nog altijd als nabesteld stonden heb ik mijn bestelling gewijzigd van 3x Yate loon naar 3x coolermaster fans aangezien deze wel op voorraad waren. Binnen enkele minuten werd de status van mijn bestelling veranderd van nabesteld naar afgerond en verstuurd. Ik was zeer verheugd toen de dag erop mijn bestelling geleverd werd. Omdat het hier een bestelling betrof met veel spullen heb ik die avond de factuur er bij gepakt en ben ik de doos gaan uitpakken. Wat me gelijk al opviel aan de factuur was dat van alle spullen alleen de coolermaster fans niet afgevinkt waren. En inderdaad, alles wat afgevinkt was zat in de doos maar helaas geen fans. Dus dacht ik, ff Highflow mailen en dan is dit zo opgelost. Diezelfde avond nog gemaild en binnen een half uur antwoord! Men vond het zeer vreemd. Of ik even een foto van de factuur wilde mailen zodat dit naar het magazijn gestuurd kon worden zodat men het kon nakijken. Nadat ik de foto van de factuur gemaild had krijg ik vervolgens als antwoord dat de fans inderdaad niet afgevinkt zijn vanwege de wijziging in de bestelling maar dat ze wel zijn ingepakt?. Dit vind ik nogal vreemd want op de factuur staan wel de gewijzigde fans(Coolermasters R4) dus waarom zou je die niet afvinken als je ze in de doos doet. En als ze zijn ingepakt, waar zijn ze dan? Na nog wat heen en weer gemaild te hebben kreeg ik het advies dat ik beter moest kijken in de doos en als ze daar niet inzaten dan zou ik ze wel aan de kant hebben gelegd tijdens het uitpakken, want men wist zeker dat ze zijn ingepakt. Aangezien ik de doos met de factuur erbij heb uitgepakt en alles een voor een heb nagekeken kan ik zeggen dat ik 100% zeker weet dat de fans er gewoon niet bij waren. Nu moet ik dus maar wachten tot men de videobeelden heeft nagekeken en of daar uit blijkt dat ze niet zijn ingepakt. Dit duurt nu ook al een paar dagen, en op de vraag of er inmiddels al naar gekeken is krijg ik geen antwoord. Ik hoop van harte dat dit uiteindelijk toch nog netjes word opgelost zodat ik een tevreden klant kan blijven.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
K vlotte afhandeling van mijn eerste bestelling (maar bijgevolg dus zeker niet laatste) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Y Nieuwe Bestelling afrekenen gaat niet HighFlow Computer Cooling Shop 2
Jort Bestelling #34286 nog steeds niet binnen. *binnen!* HighFlow Webshop 9
Bart D Kan bestelling niet plaatsen/betalen iDEAL - totaal bedrag klopt niet?? HighFlow Webshop 5
K Kan bestelling niet plaatsen en geen keuze betaalmethode/verzendmethode HighFlow Webshop 2
Michael81B Bestelling nog steeds niet binnen HighFlow Webshop 5
aadje93 Waardepunten sorteren (aantal van bestelling) klopt niet, HighFlow Webshop 4
MaartenvdE 1e bestelling bij Highflow, en zeker niet de laatste HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Bl4ckj4ck666 Bestelling HighFlow Webshop 8
Madbull Mijn eerste bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
B Checkup vooraf bestelling Custom Loop (ROOKIE) Advies Waterkoeling Setup 6
Hightower mm bestelling levertijd HighFlow Product Suggesties en Nieuws 9
Ahtlon Volgens mij heb ik wel pech met mijn bestelling. Waterkoeling 4
Hightower Tp 13 polo shirt bijvoegen bij een bestelling. HighFlow Webshop 6
A Bestelling ophalen? HighFlow Webshop 4
K Bestelling ineens langere levertijd ivm vakantie? HighFlow Testimonials / Shopreviews 15
J bestelling #46307 HighFlow Computer Cooling Shop 3
D bestelling met verschillende leverings data HighFlow Webshop 7
Hightower geen email bevestiging na bestelling HighFlow Webshop 2
D Goeie service (klantenservice en behandeling van me bestelling) HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
S iDeal foutmelding bij bestelling HighFlow Webshop 4
yamaha_R1 Advies bestelling ! Advies Waterkoeling Setup 3
R Mijn 2e bestelling bij Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
S 1ste bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
squidgyboy 1ste bestelling . zullen er nog wel meerdere volgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
tahsin [NL] Review/Benchmark Highflow.nl bestelling! HighFlow Testimonials / Shopreviews 8
tahsin [NL] Review/Benchmark Highflow.nl bestelling! HighFlow Product Reviews 7
R 1e Bestelling bij Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C 2de kleine bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Eerste bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
hesselcandea Eerste bestelling Highflow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Skydrone M'n eerste bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
S Eerste bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 2
VoYaGeRTM Eeerste bestelling WC :) HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K Eerste bestelling (Belgie) HighFlow Testimonials / Shopreviews 17
sir serial Mijn eerste bestelling bij Highflow. HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
H bestelling nalopen Advies Waterkoeling Setup 16
H Weer een bestelling achter de rug :) HighFlow Testimonials / Shopreviews 8
C Bestelling kapot - geen garantie HighFlow Testimonials / Shopreviews 13
F Bestelling HighFlow Computer Cooling Shop 5
P bestelling HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
K Flyer bij bestelling HighFlow Webshop 3
A Bestelling mislukt // Opgelost HighFlow Webshop 11
R Bestelling perfect ontvangen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
N Nieuw hier en 1ste bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
M Eerste bestelling binnen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
alain-s bestelling zo veel HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
G help betaling/bestelling HighFlow Computer Cooling Shop 3
H Bestelling nr zoveel ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 4
Ctrl Nieuwe bestelling. HighFlow Testimonials / Shopreviews 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan