Wat is de beste OS om benchmarks te draaien?
Johnny Moderator Forumleiding 2 november 2009 #2 Benchs resultaten worden toch vergeleken met dezelfde Os systemen ofniet? Of anders thema op windows klassiek zetten en in taakbeheer taken uitzetten En alle andere niet boeiende dingen uitzetten (sidebar etc,,)
Benchs resultaten worden toch vergeleken met dezelfde Os systemen ofniet? Of anders thema op windows klassiek zetten en in taakbeheer taken uitzetten En alle andere niet boeiende dingen uitzetten (sidebar etc,,)
U Unknown hallo 2 november 2009 #3 beste OS voor benchmark is windows7 of xp performance die volledig gestript is.
Blackruby Senior Member 2 november 2009 #4 Iemand een lijstje/tutorial met tweaks voor Windows 7? (Anders haal ik XP Performance wel ergens vandaan.)
Iemand een lijstje/tutorial met tweaks voor Windows 7? (Anders haal ik XP Performance wel ergens vandaan.)
Z Zeus Junior Member 7 maart 2010 #5 Chiller zei: beste OS voor benchmark is windows7 of xp performance die volledig gestript is. Klik om te vergroten... Windows 7? Sorry maar dat is echt compleet waardeloos voor benchen. Alleen en echt alleen voor cinebench zou ik Win 7 64 bit gebruiken. Voor 2D Windows XP, voor 3D Windows Vista Ultimate 32bit. Kijk maar wat "the big guns" gebruiken.
Chiller zei: beste OS voor benchmark is windows7 of xp performance die volledig gestript is. Klik om te vergroten... Windows 7? Sorry maar dat is echt compleet waardeloos voor benchen. Alleen en echt alleen voor cinebench zou ik Win 7 64 bit gebruiken. Voor 2D Windows XP, voor 3D Windows Vista Ultimate 32bit. Kijk maar wat "the big guns" gebruiken.