Sparky Highflow Clan Member 14 juni 2010 #21 wanneer krijg je ze weer op vooraad freddy?? wil hem morgen bestellen
Freddy Administrator Forumleiding 14 juni 2010 #22 Ik hoop volgende week, op het moment zijn ze overal uitverkocht.
Freddy Administrator Forumleiding 21 juni 2010 #24 Nog niets, tis nog steeds overal uitverkocht. Morgen check ik weer voor meer info.
Freddy Administrator Forumleiding 24 juni 2010 #25 Dinsdag / woensdag krijgen we weer genoeg op voorraad
Fedmas Hardware Enthuisiast 24 juni 2010 #26 Kunnen jullie de Maximus III Formula ook niet voor de beste prijs van NL krijgen? ^^
Freddy Administrator Forumleiding 24 juni 2010 #27 Maak even aparte topic, dan kan ik morgen voor je checken
Fedmas Hardware Enthuisiast 24 juni 2010 #28 Zodra ik genoeg geld heb, zal ik dat zeker doen. Op het moment nog beetje money fixen
Freddy Administrator Forumleiding 29 juni 2010 #29 Ze zijn weer op voorraad. Nabestellingen zijn vandaag verzonden
Freddy Administrator Forumleiding 6 juli 2010 #30 Ze waren vorige week alweer op, maar vandaag weer een nieuwe voorraad binnen gekregen Prijs is iets gunstiger geworden!
Ze waren vorige week alweer op, maar vandaag weer een nieuwe voorraad binnen gekregen Prijs is iets gunstiger geworden!