Asphiax New member 21 december 2015 #141 CMos zei: Vet hoor! Verwachten natuurlijk wel nog wat final pics van de CES. Veel plezier daar! Klik om te vergroten... Natuurlijk komen die er aan. Incl een stuk video!
CMos zei: Vet hoor! Verwachten natuurlijk wel nog wat final pics van de CES. Veel plezier daar! Klik om te vergroten... Natuurlijk komen die er aan. Incl een stuk video!
J jrheuwing Member 21 december 2015 #142 Nu maar hopen dat Harrison Ford met zijn vingers niet aan deze gaat zitten. Vanaf 2:10 kan je zien wat ik bedoel
Nu maar hopen dat Harrison Ford met zijn vingers niet aan deze gaat zitten. Vanaf 2:10 kan je zien wat ik bedoel
Asphiax New member 26 december 2015 #143 Druk bezig met de YAZI maakte Mortum wat shots! AWESOME Greeble shot! MOOI shot van de Aluminum Alloy / RVS stand .. Het is makkelijk om te vergeten hoe groot hij is ...
Druk bezig met de YAZI maakte Mortum wat shots! AWESOME Greeble shot! MOOI shot van de Aluminum Alloy / RVS stand .. Het is makkelijk om te vergeten hoe groot hij is ...
Sw333t I Love my NUC 9 januari 2016 #144 Wat een gevaarte, erg gaaf. Wellicht heb ik er overheen gelezen, maar waar heb jij die glasvezel kabels vandaan (als ik vragen mag)? Want dat scheelt een hoop leds solderen.
Wat een gevaarte, erg gaaf. Wellicht heb ik er overheen gelezen, maar waar heb jij die glasvezel kabels vandaan (als ik vragen mag)? Want dat scheelt een hoop leds solderen.
Sw333t I Love my NUC 10 januari 2016 #148 Zo te zien nog niet: "Yazi" Venator Class Star Destroyer Gaming Desktop | eBay