• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie)

Freddy

Administrator
Forumleiding
Bij ons in de woonkamer en game room (zolder) heb ik best veel last van echo en schel geluid.
Dat komt omdat we lamellen en tegels hebben, dus geluid kaatst alle kanten op.
Met name in mijn game room is dat erg irritant, zeker met flipperkasten wordt je na een tijdje doof :sarc:

Al weer een tijdje terug zocht ik daarvoor een oplossing en kwam uit op akoestische schuimpanelen, wat ze ook in geluidsstudio's gebruiken.
En ook youtubers, gamers, streamers etc. hebben deze dingen op de muur voor betere geluidskwaliteit.
Heb van verschillende merken besteld en die van het merk Arrowzoom bevalt me het best (dik en stevig materiaal).

Die dingen werken magisch, ik heb een paar stuks tegen de muur geplakt en verschil is te merken.
Ik ga binnenkort heel mijn gameroom met deze dingen versieren :D, zal daar een logje/topic van starten :)

Omdat ik er zo positief over ben, is HighFlow reseller geworden van Arrowzoom en is het in de shop gezet :)
Alles uit voorraad leverbaar, zo hoef je niet weken te wachten als je het zou bestellen op Ali/Ebay en geen gedoe met douane en BTW.
Tevens geven mooie kwantumkortingen voor vergelijkbare scherpe prijzen.

Hier in de shop te vinden:
https://www.highflow.nl/gaming/acoustic-foam/

Voorbeelden van gebruik:




 
Laatst bewerkt:
Per stuk kan je het niet krijgen op Ali/Ebay, dat is voor hen niet rendabel.
Bij ons is dat wel mogelijk, maar is het omgerekend inderdaad duurder.
Is handig als je nog net één of twee tekort komt en niet een hele bundel ervoor wilt kopen.

In de shop wordt er automatisch kwantumkortingen toegepast, want meestal heb je wel meer nodig dan 1 :)
Minimaal 4 stuks hebben de meeste mensen nodig.

Op Ali kost bijvoorbeeld 12 stuks (van jouw link) ongeveer 25~28 euro van dat type.
Dan komt er na paar weken wachten nog 21% BTW bovenop en PostNL douane afhandelingskosten, zit je ongeveer op: 50~55 euro.

Bij ons zit je met 12 stuks op €53,72 en heb je het morgen in huis :)
 
Laatst bewerkt:
Per stuk kan je het niet krijgen op Ali/Ebay, dat is voor hen niet rendabel.
Bij ons is dat wel mogelijk, maar is het omgerekend inderdaad duurder.
Is handig als je nog net één of twee tekort komt en niet een hele bundel ervoor wilt kopen.

In de shop wordt er automatisch kwantumkortingen toegepast, want meestal heb je wel meer nodig dan 1 :)
Minimaal 4 stuks hebben de meeste mensen nodig.

Op Ali kost bijvoorbeeld 12 stuks (van jouw link) ongeveer 25~28 euro van dat type.
Dan komt er na paar weken wachten nog 21% BTW bovenop en PostNL douane afhandelingskosten, zit je ongeveer op: 50~55 euro.

Bij ons zit je met 12 stuks op €53,72 en heb je het morgen in huis :)

Ik snap hem ;)
 
Ben begonnen met mijn zolder/gameroom, mijn flipperkasten staan onder het dakkapel gedeelte en dat geeft een flinke echo.
Dus ik ga eerst dat doen:

GkuVUuP.jpg


Ik wil eigenlijk het hele gedeelte boven de flipperkasten doen, maar de ramen slaan naar binnen, dus moet iets over laten.
Het scheelt al behoorlijk qua echo met dit kleine gedeelte dat ik al gedaan heb :)
Denk dat ik nog 2 rijen erbij kan plakken, de ramen hoeven van mij niet helemaal open te kunnen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
C schuim in loop Waterkoeling 10
S Schuim op koelwater/koelvloeistof Waterkoeling 16
T Schuim Waterkoeling 15
Freddy Antec Bigboy / Plexiglas panelen op voorraad HighFlow Computer Cooling Shop 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan