Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
probleem is, ik ga dus 320 bij 260 gebruiken, maar daarnaast heb ik OOK nog 10 bij 265mm nodig voor een ander onderdeel...
dus dan moet ik 2x 15 euro neerlappe en een heleboel gaan weggooien
hmmm moet ik eens diep over gaan nadenken is toch lastig.. en de bestellijst wordt steeds groter zit al op 217 euro... en dat is dan alleen om te modden... *zucht*
jah dat moet wel lukken, zeker omdat mijn steuntjes bij mij zijn 1cm (zonder schroefdraad meegeteld) dus dan heb ik nog eens 5mm over... en dan moet ik rekening houden met de achterkant van het moederbord, aangezien daar nog meerdere koelblok bevestigingen zitten die zijn 3mm dus hou ik nog 2mm over
gaat wel mooi uitzien op dat zwart dus vraag aan freddy... kun je misschien ook de 5mm versie (uv groen) op je site zetten:icon_redface::118:
ik heb ook al een PM naar maomanna gestuurd, maar de vraag is:
als ik die plaat gewoon zo achter mijn mobo zet en ik heb dus 3 uv buizen in mijn sidepanel (kijkzijde) licht het dan inderdaad zo op zoals je op dat plaatje ziet? of moet ik misschien een paar (uv?) ledjes erin/erachter zetten zodat het wat krachtiger oplicht?
en hoe kan ik die het mooist verwerken in die plaat?
TIPSSS!!!! zijn meer dan welkom
edit:
owh en freddy hoe lang duurt het ongeveer nog voordat die panels binnenkomen?
het mooist zou denk ik de ledjes worden en het mooist weggewerkt is door je mobo tray heen en in het acryl een gat boren en dan via achteren (achterkant mobo tray) de led(jes) erin stoppen
uv ledjes van binnenuit laten verlichten geeft een groter effect, moet je wel leds hebben met een brede lichtstraal . En als die plaat toch tegen je mobotray aan komt een paar gaatjes door de tray heen boren ledje erin en de draadjes achter je tray laten lopen?