Ben opzoek naar mogelijk upgrade voor veel extra hdd ruimte
en denk aan 2TB schijven aangezien de sata poorten ook een keer bezet zijn ...
iemand ervaring met de WD20EARS of Samsung SpinPoint F3EG Desktop Class HD203WI
gezien de snelheid ?
andere mogelijkheid is weer voor de "vertrouwde" Samsungs F3 1TB te kiezen maar dan ben ik al snel genoodzaakt om een pci-e controller toe te voegen om meer aansluitingen te creeren.
een Asrock SATA3 CARD - Controller voor opslag - SATA-600 - 600 MBps - PCI Express 2.0 x1 Asrock Sata3 Card Controller V :: Azerty
of een ASUS PCIE GEN2 SATA6G - Controller voor opslag - 2 Kanaal - SATA-600 - PCI Express 2.0 x4 Asus Pcie Gen2 Sata6g Contro :: Azerty
en daarbij weet ik ook niet of mijn moederbord dit wel goed support
ik heb een kleine PCIe x1 slot en een PCIe2 x16 slot over
vraagteken is of de kleine PCIe x1 slot ook PCIe 2 is zoniet of dat dan een probleem zal geven als ik er wel een PCIe2 x1 kaart instop ?
tis me allemaal een beetje vaag
me moederbord is een Asus Maximus Gene ASUSTeK Computer Inc. - Motherboards - Maximus II GENE
en heb alleen een VGA op t bord die een van de 2 PCIe 2 x16 slots gebruikt.
tnx voor help !
en denk aan 2TB schijven aangezien de sata poorten ook een keer bezet zijn ...
iemand ervaring met de WD20EARS of Samsung SpinPoint F3EG Desktop Class HD203WI
gezien de snelheid ?
andere mogelijkheid is weer voor de "vertrouwde" Samsungs F3 1TB te kiezen maar dan ben ik al snel genoodzaakt om een pci-e controller toe te voegen om meer aansluitingen te creeren.
een Asrock SATA3 CARD - Controller voor opslag - SATA-600 - 600 MBps - PCI Express 2.0 x1 Asrock Sata3 Card Controller V :: Azerty
of een ASUS PCIE GEN2 SATA6G - Controller voor opslag - 2 Kanaal - SATA-600 - PCI Express 2.0 x4 Asus Pcie Gen2 Sata6g Contro :: Azerty
en daarbij weet ik ook niet of mijn moederbord dit wel goed support
ik heb een kleine PCIe x1 slot en een PCIe2 x16 slot over
vraagteken is of de kleine PCIe x1 slot ook PCIe 2 is zoniet of dat dan een probleem zal geven als ik er wel een PCIe2 x1 kaart instop ?
tis me allemaal een beetje vaag
me moederbord is een Asus Maximus Gene ASUSTeK Computer Inc. - Motherboards - Maximus II GENE
en heb alleen een VGA op t bord die een van de 2 PCIe 2 x16 slots gebruikt.
tnx voor help !