• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

2e GTX285

Yil

IPOS project
Zo heb en flinke score uit mijn nieuwe systeem geperst van maar lieft 22008 punten in 3dmark06. Maar zou een tweede GTX285 veel meer punten opleveren of niet??

Setup nu:

asus Rampage II ex
Core i7 920@4ghz
corsair dominator 1600 triple kit.
single GTX285

Wie kan vertellen hoeveel puntjes ik er bij krijg.
Ik wil gewoon weten of het die extra 300 euro waard is.

Gr Yil

ha tuurlijk datte, in sli heb je meer 3d graphics berekeningen.

k ben nu zelf eerst de GTX295 aant benchen single card en daarna de tweede erbij steken die ook al klaar ligt.

En dat is dat extra geld zeker waard man!!!

Zal straks me 3dmark06 score ook maar eens updaten, anders ben k hier nie meer eerste lol.

geen zin om nieuw topic te openen :

EVGA brengt snelste GTX285 tot dusver uit

EVGA heeft een zwaar overgeklokte GTX285 aangekondigd, die de aanduiding “For The Win” Edition meekrijgt. De videokaart heeft een kloksnelheid van 720MHz, terwijl een normale versie het moet doen met 648MHz.

De GeForce GTX285 “For The Win” Edition is EVGA's snelst geklokte GTX285. De andere drie GTX285-kaarten, te beginnen met de standaard uitvoering, de SuperClocked- en de Super SuperClocked-uitvoering, hebben een kloksnelheid van respectievelijk 648Mhz, 675MHz en 702Mhz. De For The Win-uitvoering heeft verder 1GB gddr3-geheugen dat geklokt is op 1386MHz en levert in combinatie met de 512bit-geheugenbus een geheugenbandbreedte van 177,04GBps. Naast de coreclock en het geheugen zijn ook de streamprocessors overgeklokt van de standaardsnelheid van 1476MHz naar 1620MHz.

Opvallend is dat de specificaties van EVGA te kennen geven dat de GTX285 FTW over de HybridPower-functie beschikt, terwijl eerder nog duidelijk werd dat die wegens het vervallen van Hybrid SLI niet aanwezig zou zijn bij de GTX285 en de GTX295. Al met al liggen de kloksnelheden van de GTX285 FTW ongeveer tien procent hoger dan bij de standaard GTX285. Voor de normale GTX285 moet echter 385 dollar betaald worden, terwijl er aan de FTW-uitvoering een prijskaartje hangt van 450 dollar - een prijsverhoging van meer dan 15 procent.

1233161158.png

ey Chiller wat haal je in 06 met 1 kaart?
en ff je cpu erbij zetten ook he, dus wat je tijdens de bench voor snelheid draaide :)

natuurlijk zou k liefst me Core i7 op Dice zetten voor te benchen, om monsterlijke scores eruit te persen, ma da komt nog.
nu zo hoog mogelijke clock aant zoeken vo cpu stabiel want blijkbaar de gtx295 vraagt wel iets en me eerst wel stabiele clock is nu niet meer zo stabiel lol.

k zal straks wel eerste bench 3dmark06 posten met single card en daarna SLI.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan